آریا بانو
استقبال ستاره زنان آمریکا از پیوستن به بارسا
شنبه 30 شهريور 1398 - 19:17:29
آریا بانو - مگان راپینو کاپیتان تیم فوتبال زنان امریکا از علاقه اش به بارسا و بازی در لیگ اسپانیا خبر داد.

تیم ملی زنان آمریکا در جام‌جهانی زنان با اقتدار به قهرمانی رسید اما شاید بتوان گفت آنچه این دوره از جام‌جهانی زنان و به خصوص قهرمانی تیم ملی آمریکا را در آن جنجالی کرد اظهارنظرهای یک چهره مهم در تیم ملی این کشور بود: مگان راپینو، کاپیتان آمریکا که در جریان مسابقات با گفتن اینکه آمریکا حتی اگر قهرمان جام‌جهانی شود برای دیدار با رئیس جمهور و قبول تبریک او به کاخ سفید نخواهد رفت، همه نگاه‌ها را به این تیم جلب کرد.
این صحبت‌های راپینو واکنش تند ترامپ را به دنبال داشت و بین این دو چند توییت کنایی رد و بدل شد و جنگی رسانه‌ایی بین هواداران هر دو طرف درگرفت.
کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در مصاحبه با بین این اسپورتس از علاقه‌اش به بارسلونا سخن گفت:« بارسلونا در قلب من جای دارد و تیم محبوبم محسوب می‌شود. شیوه و سبکی که این تیم بازی می‌کند، تماشایی و الهام‌بخش است و من را شیفته خود کرده. خیلی دوست دارم بازی‌های این تیم را تماشا کنم. البته از بازی‌های رئال و اتلتیکو هم خوشم می‌آید ولی بارسا را به همه ترجیح می‌دهم.»
راپینو که الان 34 ساله است برای رین کلاب واشینگتون بازی می‌کند ولی احتمال بازی در لیگ فوتبال زنان اسپانیا را رد نمی‌کند:« بله دیگر جوان نیستم اما اگر به یک مگان راپینوی باتجربه نیاز دارند، همین جا هستم و از بازی در اسپانیا استقبال می‌کنم. زمانی برای لیون بازی می‌کردم ولی دوست دارم فوتبالم را در اسپانیا تمام کنم.»

http://www.banounews.ir/fa/News/203196/استقبال-ستاره-زنان-آمریکا-از-پیوستن-به-بارسا
بستن   چاپ