آریا بانو
احسان دهقانی: هنر فیلم‌سازی شیراز را در جهان گسترش خواهیم داد
شنبه 30 شهريور 1398 - 11:39:33
آریا بانو - کارگردان جوان شیرازی که تاکنون سه فیلم کوتاه "گمگشتگان"، "صدای بی‌صدا" و "سی پی آر" را با مضمون خودشناسی، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی، انسانیت، خداشناسی و پرداختن به برخی از تئوریسین‌های غربی را در کارنامه خود دارد، درباره نخستین فیلم بلند خود بنام "برف سیاه" گفت: برف سیاه پروژه‌ای مشترک با آلمان بود که بخشی از تصویربرداری آن در آلمان با همکاری شرکت جوادی هوس با مدیریت رسول جوادی و بخشی دیگر در شیراز و مناطق اطراف آن انجام شده است.

سرویس استان‌های هنرآنلاین: احسان دهقانی در این‌باره گفت: تصویربرداری این فیلم که در زمستان پایان یافت، پس از تدوین پایانی در روزهای ابتدای شهریورماه جاری بر روی پرده سینما رفت.
دهقانی ادامه داد: این فیلم که به نویسندگی و بازیگری بهار جوادی ساخته شده است، بار دیگر در آبان‌ماه در سینماهای شیراز اکران خواهد شد.
وی افزود: در شیراز استعدادهای خاموشی هستند که برای شکوفایی استعدادشان باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.
این هنرمند شیرازی بیان کرد: به دنبال آن هستم تا هنر فیلم‌سازی شیراز را در سطح جهانی گسترش دهم.
این کارگردان جوان که معتقد است تاثیرگذاری زبان تصویر بالاتر از هرچیزی‌ است گفت: به امید آنکه بتوانیم فردی تاثیرگذار بر زندگی و تصمیمات هرکس باشیم و تحولی در فرهنگ با چاشنی انسانیت ایجاد کنیم هم اکنون مشغول تکمیل فیلمنامه و تحقیقات برای پروژه سینمایی جدید هستیم.
او گفت: "برف سیاه" پروژه‌ای مشترک با آلمان بود که بخشی از تصویربرداری آن در آلمان با همکاری شرکت جوادی هوس با مدیریت رسول جوادی و بخشی دیگر در شیراز و مناطق اطراف آن انجام شده است.
الهه بهرامی

http://www.banounews.ir/fa/News/202846/احسان-دهقانی--هنر-فیلم‌سازی-شیراز-را-در-جهان-گسترش-خواهیم-داد
بستن   چاپ