آریا بانو
همایش دوچرخه سواری بانوان برگزار می‌شود
يکشنبه 23 مهر 1396 - 12:40:33 PM
زنان خبر
بانو نیوز - با توجه به زندگی شهرنشینی و تعدد ماشین‌ها که در سطح شهر آلودگی زیست محیطی را در بردارد باید با اجرای برنامه‌های مفید و کارآمد نسبت به ارتقای فرهنگ استفاده از وسایل غیر موتوری تلاش کرد.

به گزارش بانو نیوز ، رضا اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌و‌گو با خبرنگار بانو نیوز گفت: برای حفظ محیط زیست و اهمیت دادن به آن “پویش سه‌شنبه بدون خودرو” در منطقه 15 انجام خواهد شد.
وی افزود: این پویش در راستای حفظ محیط زیست و بالا بردن فرهنگ استفاده از دوچرخه برای شهروندان اجرا می‌شود.
اسماعیلی ادامه داد: همایش دوچرخه سواری برای بانوان در سطح منطقه 15 با توجه به پویش سه‌شنبه بدون خودرو و دستیابی به زمین پاک، آسمانی آبی و پاکیزه می‌باشد.
وی با اشاره به فایده‌های ورزش برای بانوان اظهار کرد: ورزش دوچرخه سواری برای داشتن جنبش و تحرک برای بانوان بسیار مفید است که آنان می‌توانند در مکان‌های ویژه بانوان در راستای حفظ سلامتی به این ورزش بپردازند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در مورداستفاده از وسایل نقلیه غیر موتوری گفت: با وجود تعدد خودروها و آلودگی زیست محیطی برای حفظ سلامت شهروندان بهتر است تا حد ممکن از وسایل نقلیه عمومی و غیر موتوری استفاده کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: در کشورهای توسعه یافته کمتر از خودرو استفاده می‌شود که این فرهنگ باید در کشور ما نیز نهادینه شود.
اسماعیلی با تاکید بر اجرای طرح‌های دوچرخه سواری افزود: طرح های دوچرخه سواری را همانند پویش سه‌شنبه بدون خودرو در سطح منطقه به صورت مداوم تکرار خواهیم کرد؛ با تغییر عادت‌های اشتباه می‌توان هم زندگی خویش را از روزمرگی دور کنیم و هم با شادابی به سلامت جامعه کمک نماییم.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در مورد زمان و مکان این پویش برای بانوان گفت: مسابقه دوچرخه سواری سه شنبه 25 مهر ویژه بانوان در ایستگاه دوچرخه پردیس بانوان برگزار می‌شود که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
بنا براین گزارش؛ شهروندانی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستند برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 18 – 33461616 واحد روابط عمومی پردیس بانوان تماس حاصل فرمایند.
بوستان پردیس بانوان منطقه در جـنـوب شـرقـی تــهـران در بزرگراه آزادگان، خیابان بوعلی روبروی پارک آبی آزادگان واقع شده است.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/20222/همایش-دوچرخه-سواری-بانوان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ