آریا بانو
وزیر کشور: اراده دولت کمک به توسعه پایدار و متوازن است
پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 8:33:36 AM
ایرنا
آریا بانو-

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نامه‌ای خطاب به مردم شهرستان خانمیرزا که روز پنجشنبه از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری در اختیار ایرنا مرکز شهرکرد قرار گرفت، تاکید کرده است: با تقدیم بهترین درودها و سلام‌ها به محضر مردم خون‌گرم، غیور و سخت‌کوش چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان خانمیرزا، ایجاد شهرستان خانمیرزا که ان‌شالله باعث سرعت بخشی به روند رشد و پیشرفت آن منطقه خواهد شد، را صمیمانه شادباش عرض می‌نمایم.

در ادامه نامه وزیر کشور آمده است: آنچه مسلم است تقسیمات کشوری و ارتقا سطح اداری و دیوانی مناطق فی‌نفسه هدف نیست، بلکه اراده وزارت کشور و دولت تدبیر و امید برای تامین و تحقق هدفی بزرگتر ، که همانا کمک به توسعه پایدار و متوازن منطقه در جهت نزدیک شدن به شاخص‌های رشد، عدالت اجتماعی و اقتصادی از طریق سازماندهی فضا می‌باشد، استقرار یافته است.

رحمانی فضلی در این نامه تاکید کرده است: اکنون که با تصویب دولت محترم، شهرستان خانمیرزا تاسیس و ظرفیت های جدیدی و معتنابهی  ایجاد شده است ، لازم است، با اغتنام از فرصت، گامهای بلندتری در جهت تعالی منطقه برداشته شود و بدیهی است استانداری با همکاری شما عزیزان و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها همه تمهیدات لازم را در جهت نیل به این مهم اتخاذ و به مرحله اجرا خواهد گذارد.

به گزارش ایرنا،هیات وزیران به پیشنهاد وزارت کشور 5 اسفندماه سال 97 با ایجاد شهرستان خانمیرزا در استان چهارمحال و بختیاری موافقت کرد.

با پیوستن شهرستان خانمیرزا به تقسیمات کشوری، اکنون چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی افزون بر 947هزار نفر می باشد.

شهرستان خانمیرزا در 160 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و روز پنحشنبه فرمانداری این شهرستان دایر و نخستین فرماندار آن نیز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور معرفی می شود.



http://www.banounews.ir/fa/News/201736/وزیر-کشور--اراده-دولت-کمک-به-توسعه-پایدار-و-متوازن-است
بستن   چاپ