آریا بانو
7 نمونه از بهترین هتل‌ های فرودگاهی که می توان در آن ها آرام گرفت!
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 15:01:09
آریا بانو -
7 نمونه از بهترین هتل‌ های فرودگاهی که می توان در آن ها آرام گرفت! 7
٢٤
٠
لست سکند / راحت‌ترین راه برای رسیدن به‌ موقع به پروازهای صبحگاه، اقامت در هتلی نزدیک به گیت خروجی فرودگاه است. هتل‌های ترمینالی فرودگاه در سراسر جهان رایج هستند و با وجود این حقیقت که هدف از اقامت در این هتل‌ها پیاده شدن دیرهنگام از هواپیما یا پروازهای صبح زود است، اما امکاناتی فوق‌العاده لوکس دارند که شاید مردم وقتی نداشته باشند که از همه این امکانات استفاده کنند. اما اگر زمانی پروازتان لغو شد یا به هر دلیلی در این هتل‌ها ماندگار شدید سعی کنید نهایت استفاده را از آن‌ها ببرید. فقط حواستان باشد که با خواب ماندن در هتل، پروازتان را از دست ندهید و این را هم بدانید که دقیقا در دو قدمی فرودگاه قرار دارید
فرودگاه فیرمونت ونکوور - ونکوور، بریتیش کلمبیا
فرودگاه فیرمونت ونکوور دارای استانداردهای ویژه‌ای‌ست. رستورانی درجه‌ یک در لابی با موسیقی زنده و مکانی مخصوص برای انواع نوشیدنی. اتاق‌ها بسیار مدرن هستند و حسی مانند بودن در اتاق‌های ویژه را القا می‌کنند. چیزی که باعث خاص بودن این هتل می‌شود، علاوه بر فاصله 30 قدمی تا باجه بررسی بلیط‌ها، منظره بی‌نظیر آن است. می‌توانید از اتاق با کمک یک راهنمای نقطه‌گذاری هواپیما، تفاوت‌های یک ایرباس 737 یا 320 A را بررسی کنید.
هتل TWA در فرودگاه بین‌المللی JFK - نیویورک
هتل جدید TWA که امسال در فرودگاه JFK افتتاح شد، تجربه پرواز با هواپیما را به روزگارانی بازمی‌گرداند که در آن زمان پرواز تنها لذت‌بخش نبود، بلکه درجه‌ یک بود. در فرودگاه قدیمی TWA یک سالن بزرگ برای سرو انواع نوشیدنی قرار دارد و اتاق‌های مجاور گیت امکان دسترسی به صندلی‌های ردیف جلویی را فراهم می‌کنند. همچنین استخری در محوطه داخل فرودگاه وجود دارد که مسافران پروازهای تأخیری می‌توانند بجای خواندن مجله، تنی به آب بزنند.
فرودگاه هیلتون مونیخ - مونیخ، آلمان
بهتر است با اقامت در هتل هیلتون مونیخ بیشتر از مبدائی که در آن هستید لذت ببرید. بین این هتل و ترمینال‌های 1 و2 فاصله چندانی وجود ندارد و به‌گونه‌ای طراحی‌ شده که گویی در یک اقامتگاه لوکس در ارتفاعات آلپ قرار دارید. رستوران چارلز لیندبرگ در این هتل هر هفته منوی خود را تغییر می‌دهد و از منوی تمامی کشورها استفاده می‌کند. می‌توانید صبحانه لذیذی از شنیسل و چوب‌شور در این رستوران میل کنید تا لذت چشیدن طعم‌های مونیخی برایتان تکمیل شود.
فرودگاه بین‌المللی وستین دنور - دنور، کلرادو
فرودگاه دنور در 27 مایلی مرکز شهر قرار دارد و بیشتر شبیه به محوطه‌های باز شرقی است تا شبیه به منظره‌های کوهستانی که باعث شهرت کلرادو شده است. اگر در هر مکانی در غرب اورورا هستید، پرواز هنگام صبح به معنای ترک هتل قبل از طلوع آفتاب است. شما همچنین می‌توانید یک اتاق در فرودگاه بین‌المللی وستین دنور در نزدیکی ترمینال رزرو کنید که در سال 2015 افتتاح شد. طراحی ظاهر هتل قرار بود مانند بال‌های یک هواپیما باشد. این هتل دارای یک گالری هنری و یک میدان بیرونی است که همه‌ چیز از جمله جلسات تجاری تا فستیوال‌های سالانه در آن برگزار می‌شود. وقتی نوبت به بررسی بلیط ها رسید، گیت ورودی درست در پایین پله‌ها قرار دارد.
میدان تاج چانگی - سنگاپور
وقتی صحبت از مدرنیته بودن و معماری مطرح باشد، سنگاپور بهترین شهر در جهان خواهد بود. میدان تاج در چانگی تصویر خوبی از فرودگاه بین‌المللی جذاب چانگی ارائه می‌دهد. این فرودگاه در ترن هوایی ترمینال شماره 3 و در کنار "جواهر" قرار دارد، یعنی حلقه باران در داخل ترمینال که بزرگ‌ترین آبشار سرپوشیده جهان در آن واقع‌ شده است. این مجموعه هم‌راستا با "باغ‌های خلیج" است که خنک‌ ترین مکان در سنگاپور می‌باشد.
گرند هایات DFW - دالاس، تگزاس
اگر سری به استخر آب‌شور در گرند هایات در دالاس بزنید، دیگر برای شنا کردن در آب‌شور نیازی به رفتن به خلیج مکزیک نخواهید داشت. مورد دیگری که درباره اقامت در داخل هتل فرودگاهی دالاس وجود دارد این است که می‌توانید از رستوران و مغازه‌های بی‌نظیر داخل آن بازدید کرده و برای دوستان و خانواده هدیه بخرید. اگر دلتان بخواهد می‌توانید از خدمات داخل اتاق کافه مک کوی و گریل نیز استفاده کنید.
فرودگاه هیترو سافتل لندن - انگلیس
سافتل احتمالاً برای ساختن بهترین اسپا داخل ترمینال 5 فرودگاه هیترو در لندن ساخته‌ شده است. چه بخواهید چه نخواهید سافتل لندن در هیترو به خاطر اسپای بی‌نظیرش ارزش یک‌شب اقامت را دارد. همچنین مکانی برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها نیز در این اسپا وجود دارد. هردو راه روش‌های خوبی برای جشن گرفتن این موضوع است که قرار نیست پرواز صبح زود خود را از دست بدهید.

http://www.banounews.ir/fa/News/200635/7-نمونه-از-بهترین-هتل‌-های-فرودگاهی-که-می-توان-در-آن-ها-آرام-گرفت!
بستن   چاپ