آریا بانو
نقشه عجیب مرد هندی برای سفر به آمریکا
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 19:19:17
آریا بانو -
نقشه عجیب مرد هندی برای سفر به آمریکا 3
٧٤
٠
انتخاب / یک مرد 32 ساله هندی که برای سفر به ایالات متحده خود را به عنوان یک مرد 81 ساله جا زده بود، توسط ماموران فرودگاه دهلی شناسایی و نقشه او خنثی شد.این مرد که احتمالا محصولات بالیوودی را زیاد نگاه می کند تصمیم داشت با گریم خود را شبیه مرد 81 ساله ای کند و با فریب دادن مقامات مهاجرت و سوار شدن به پرواز نیویورک به آمریکا مهاجرت کند.
جیش پاتل که در اول فوریه سال 1938 به دنیا آمده است با ریش و موهای سفید و عینک و عمامه سنتی هندی وارد فرودگاه دهلی نو شد. با این حال طرح پاتل پس از ایجاد سوء ظن در بین نیروهای امنیتی مرکزی فرودگاه به سرعت خنثی شد. طبق گزارشات وی از برقراری تماس چشمی ، احتمالاً به دلیل اینکه احساس اضطراب داشت خودداری می کرد. افزون بر این تن صدای او نیز اصلا با یک مرد کهنسال مطابقت نداشت. نکته جالب این که او روی ویلچر نشسته بود تا مجبور نشود راه رفتن افراد سالخورده را تقلید کند.
البته او موفق شده بود خروجی اول گیت پرواز را فریب داده و عبور کند و به عبارتی در یک قدمی پرواز دستگیر شد. به گزارش پلیس او یک جاعل استخدام کرده بود تا وی را برای گرفتن گذرنامه جعلی یاری کند و از یک گریمور نیز برای تغییر ظاهرش کمک گرفته بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/197649/نقشه-عجیب-مرد-هندی-برای-سفر-به-آمریکا
بستن   چاپ