آریا بانو
حادثه برای مسجدی در تهران در شب عاشورا
سه شنبه 19 شهريور 1398 - 11:26:34
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

١٦٤
٠
رکنا / نیروهای امدادی تخلیه بیش از 800 عزادار حسینی از مسجد یوم الغدیر واقع در خیابان ابوذر-خیابان فرهانی-اواسط خیابان ورزدار و انتقال به فضای امن مهیا شده در کوچه مجاور مسجد گزارش دادند.
آتش نشانان توانستند با سرعت عمل خود جان بیش از 800 نفر حاضر در این مراسم را نجات دهند، اما نبود پله برقی، نفوذ آتش نشانان را به مرکز حریق با کمی مشکل روبرو کرد.
آتش سوزی مسجد یوم الغدیر در منطقه هفده تهران دو مصدوم داشت.
طی گفتگو تلفنی با حجت السلام و المسلمین حاج احمد پناهیان پیرامون وقوع آتش سوزی مسجد یوم الغدیر در شب عاشورا مشخص شد، آتش سوزی مسجد یوم الغدیر بر اثر اتصال در سیم کشی برق مسجد رخ داده است و به همین جهت کولر طبقه دوم در انتهای مسجد شعله ور می شود و با سرایت به واحد کتابخانه مسجد، زبانه های آتش طبقه دوم را فرا می گیرد.
سخنران مسجد یوم الغدیر در تکمیل گفتگو اعلام کرد که به دلیل حرکت دسته عزاداری جمعیتی کمتر از 40 نفر در مسجد حضور داشتند و عمده جمعیت عزادار جلوی مسجد آماده حرکت دسته عزاداری بودند و به لطف اباعبدالله الحسین "ع" پس از اطفاء حریق و آرام سازی خیابان ورزدار دسته عزاداری مسجد یوم الغدیر با نظمی خاص به عزاداری در شب عاشورای حسینی پرداختند.
حاج احمد پناهیان در پایان افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت و تنها دو نفر از خادمین گرانقدر مسجد به دلیل حجم بالای دود دچار تنگی نفس می شوند، که با حضور نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/197073/حادثه-برای-مسجدی-در-تهران-در-شب-عاشورا
بستن   چاپ