آریا بانو
کار زجرآور و خطرناک زنان هندی 19 متر زیر زمین
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 21:01:30
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٣١٨
٠
آخرین خبر / از مهم ترین و اصلی ترین نیازهای انسان ها از گذشته تا هم اکنون، می توان به 3 مورد خوراک، پوشاک و مسکن اشاره نمود که هر انسانی برای زنده ماندن و زندگی با میزان درصدهای مختلفی از این موارد نیاز دارد و این گونه نیست که اگر مسکن نداشته باشد، نتواند زنده بماند! مورد مسکن نسبت به شرایط مختلف جامعه می تواند در زنده ماندن موثر باشد!
با این حال امروزه علیرغم زندگی در قرن 21 میلادی و پیشرفت چشمگیر جهان در عرصه های مختلف، باز هم برخی نقاط از جهان هستند که همانند مردمان قرن 17 یا 18 زندگی می کنند و برای آنکه بتوانند نیازهای عادی در دنیای امروزه خود را برطرف کنند، باید سختی و دشواری های بسیار زیادی را تحمیل شوند!
از این رو اقداماتی که این افراد برای برطرف کردن نیازهای خود انجام می دهند، درک کردن آن توسط هر یک از ما کار بسیار سخت و دشواری است که حتی فکر کردن به آن نیز می تواند احساس ناخوشایندی را به هر یک از ما تزریق نماید!
برای مثال تصور کنید در قرن 21 میلادی با این میزان پیشرفت شما می بایست از گاوها برای شخم زدن مزارع، و برای بدست آوردن آب می بایست به درون چاه بروید و همرا با سطل آب خارج شوید!!!
با خواندن این چنین چیزها ممکن است با خودتان بگویید که آیا چنین مشکلاتی در دنیای امروزه وجود دارد؟؟! بله! این چنین مشکلاتی در برخی نقاط محروم جهان وجود دارد که انسان ها برای برطرف کردن نیازهای ابتدایی خود می بایست سختی و دشواری های متعددی را به خود تحمیل سازند.
برای مثال روستائیان ناحیه غربی هندوستان برای آنکه بتوانند نیاز آب خود و خانواده شان را به دلیل خشکسالی و عدم لوله کشی، برطرف نمایند وارد چاه های عمیق 19 متری می شوند که شاید از هر 10 نفر 1 نفر نیز چنین سختی و ریسکی را تحمل ننمایند و تصمیم به انجام چنین تصمیمی نگیرند!

http://www.banounews.ir/fa/News/196976/کار-زجرآور-و-خطرناک-زنان-هندی-19-متر-زیر-زمین
بستن   چاپ