آریا بانو
جاده چالوس و هراز یک‌طرفه می‌شود
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 12:53:09
آریا بانو -
جاده چالوس و هراز یک‌طرفه می‌شود
٣٢٤
٠
باشگاه خبرنگاران / رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده چالوس و هراز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، فردا سه شنبه 19 شهریورماه یک طرفه می‌شود.
سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمانی آن با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی که از دیروز یکشنبه 17 شهریور در جاده‌های مازندران آغاز شد تا روز یکشنبه 23 شهریور ماه ادامه دارد.
او افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا سه‌شنبه (عاشورای حسینی)، تا 2 بامداد روز بعد، از کرج به سمت شمال ممنوع است.
سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 فردا سه‌شنبه، تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
او افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 فردا سه شنبه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
او با اشاره به ممنوع بودن رفت و آمد تریلی‌ها کماکان از جاده هراز، گفت: آمد و شد کامیون و کامیونت‌ها به‌جز موادسوختی و فاسدشدنی که از ساعت 12 دیروز یک‌شنبه تا 2 بامداد امروز دوشنبه ممنوع شده بود، از ساعت 6 روز امروز دوشنبه تا 2 بامداد روز شنبه ممنوع خواهد بود.
سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه تا 2 بامداد روزهای بعد، از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای جمعه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی گفت: بحث ممنوع بودن رفت و آمد تریلی نیز از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 22 شهریور ماه امسال از جاده سوادکوه در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: در این مدت با توجه به دسته روی‌ها و برگزاری مراسم‌های عزاداری لازم است مسئولان هیات‌ها با پلیس راه هماهنگ باشند.
او گفت: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای جمعه و شنبه 22 و 23 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای جمعه 22 و شنبه 23 شهریور ماه تا 2 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت شمال ممنوع است.
او گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقیله در جاده کرج - چالوس از ساعت 13 روز شنبه 23 شهریور تا 2 بامداد روز یکشنبه 24 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده مرزن آباد به سمت کرج هم از ساعت 17 روز شنبه 23 شهریور تا 2 بامداد روز یکشنبه 24 شهریورماه یک طرفه است.
سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: بارعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/196806/جاده-چالوس-و-هراز-یک‌طرفه-می‌شود
بستن   چاپ