آریا بانو
علائم بارداری دختر در زن حامله
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 12:49:13
آریا بانو -
علائم بارداری دختر در زن حامله
٥٤٠
١
هنر زندگی/ علائم بارداری دختر و پسر با یکدیگر متفاوت اند. تشخیص هویت جنین در حین بارداری برای برخی والدین امری بسیار هیجان انگیز است و از طرفی نمی خواهند با سونوگرافی جنسیت جنین با قطعیت مشخص شود تا تجربه ی فهمیدن جنسیت بعد از تولد را نیز از دست ندهند. همانطور که می‌دانید بدون سونوگرافی نمیتوان تشخیص قطعی برای تعیین جنسیت بچه داد. با این وجود اگر فرزند شما دختر باشد یک سری نشانه های خاصی دارد که تجربه ثابت کرده اغلب اوقات درست از آب در می آیند . در ادامه ی مطلب به اصلی ترین نشانه های بارداری دختر اشاره خواهیم کرد.
علائم بارداری دختر | شکم گرد و رو به بالا
زمانی که احساس کنید فرزندتان در قسمت بالای رحم قرار دارد احتمالا فرزند شما دختر است . همچنین احساس اینکه بیشتر وزن او در وسط شکم شما قرار دارد هم از دیگر علایم دختر بودن اوست.
در طب سنتی چینی میگویند اگر شکم مادر شبیه یک سبد حصیری گرد شد بچه ی او دختر است همچنین اعتقاد دارند اگر فرم شکم موقع بارداری گرد باشد فرزند دختر و اگر بیضی باشد فرزند پسر خواهد شد. برای اطلاع از علائم کلی به مقاله ی علائم اولیه و نشانه های بارداری مراجعه کنید.
علائم بارداری دختر : حالت تهوع شدید به خصوص هنگام صبح
اگر صبح ها (صرف نظر از سه ماه اول بارداری) احساس حالت تهوع زیادی دارید، احتمال دختر بودن جنینتان بالاست. این اتفاق به دلیل پایین آمدن قند خون و افزایش ترشح هورمون اتفاق می افتد. مقاله ی انواع ویار بارداری را مطالعه کنید.
علائم بارداری دختر : ضربان قلب سریع
اگر در دوران بارداری ضربان قلب شما سریعتر شد و بین 140 تا 160 ضربان داشتید از دیگر نشانه های بارداری دختر است. ضربان قلب خود را مدام در دوران بارداری چک کنید.
علائم بارداری دختر : چرب شدن پوست
به دلیل افزایش ترشح هورمون، پوست مادر به میزان زیادی چرب می شود و احتمال ظاهر شدن جوش و بثورات پوستی برای مادران باردار بیشتر می شود. این می تواند نشانه ای از دختر بودن فرزند شما باشد.
علائم بارداری | شیرینی‌جات را بیشتر هوس خواهید کرد
اگر ویار شما به غذاهای شیرین مثل انواع شکلات، شیرینی ها و بستنی ها بیشتر شد و از غذاهای تند یا ترش یا فاصله گرفتید احتمال دختر بودن جنینتان بیشتر است. توجه داشته باشید که مصرف زیاد شیرینی جات در دوران بارداری خطرات و بیماری هایی را برای شما به همراه دارد و ممکن است به دلیل ویار شدید شیرینی جات قند مادر بالا برود.
علائم بارداری دختر | تغییرات خلقی
ترشح هورمون ها باعث افزایش تغییرات خلقی در مادران دختردار میشود. اگر شما افسردگی, خشم یا تحریک پذیری بیشتری را تجربه کردید از دیگر علایم دختر دار شدنتان است.
علائم بارداری دختر | جهت خواب
تجربه ثابت کرده که تمایل به خوابیدن به طرف راست در سه ماه اول بارداری بیشتر ضامن دختر بودن فرزندتان است. اگر نسبت به خوابیدن در دوران بارداری مشکل دارید مطالعه ی مقاله های رو به رو به شما کمک می کنند. بی خوابی در بارداری و مقاله ی بهترین حالت خوابیدن برای زنان باردار.
علائم بارداری دختر | اندازه ی سینه
اگر سینه ی سمت چپ شما مقداری از سینه ی سمت راستی بزرگ تر شود یا به طور کلی افزایش زیادی در سایز سینه هایتان داشته باشید احتمالا فرزندتان دختر است.
علائم بارداری | خط تیره‌ی عمودی
خط تیره ای که روی شکم شماست به تشخیص جنسیت بچه کمک میکند . به باور عامیانه اگر این خط زیر ناف پررنگ تر باشد فرزند دختر است و اگر این خط بالای ناف پررنگ باشد فرزند پسر است.
علائم بارداری | تکان خوردن
تکان خوردن جنین در رحم یکی از علائم بارداری تقریبا از هفته هفتم اتفاق می‌افتد. باور عموم بر این است که اگر این علائم بارداری زودتر از موعد اتفاق افتادند جنسیت جنین مونث است.
علائم دیگر بارداری دختر
_اگر موهای شما شفاف و براق شود از نشانه های بارداری پسر است اما اگر موهایتان شکننده و نازک شده احتمالا جنینتان دختر است.
_اگر ادرار شما غلیظ و زرد رنگ باشد نشانه ای دیگر مبنی بر دختر بودن بچه است.
_از دیگر علایم بارداری دختر، تلخ شدن دهان مادر در بارداری است.
_اگر هیچ تغییری در اندازه سایز بینی شما اتفاق نیفتاد احتمالا بچه شما دختر است و اگر بینی تان پف کرد بچه ی شما پسر است.
_یک حبه سیر بخورید. اگر بوی بدنتان عوض نشد فرزند شما دختر است.
علائم بارداری | تست تعیین جنسیت جنین به روش خانگی
این یک تست ساده است که با کلم انجام می‌شود و تا 90% احتمال جواب دهی صحیح را دارد.
1- داخل حمام رفته و در یک لیوان ادرار کنید.
2- نیمی از کلم را با چاقو ببرید.
3- کلم را در یک قابلمه بزرگ گذاشته و آن را با آب سرد پر کنید.
4- شعله گاز را تا جایی که ممکن است زیاد کنید تا آب جوش بیاید.
5- ظرف را از روی گاز بردارید و بگذارید به مدت ده دقیقه خنک شود.
6- دریک لیوان جداگانه، بخشی از آب کلم را با بخشی از ادرار خود مخلوط کنید. می توانید روی لیوانها اندازه مشخصی تعیین کنید تا از هر دو لیوان به یک اندازه انتخاب کنید.
7- ادرار و آب کلم را به دقت بررسی کنید. رنگ این مایع جنسیت بچه شما را تعیین می کند. اگر رنگ مایع صورتی رو به قرمز است، شما صاحب پسر می شوید و اگر رنگ آن بنفش است، فرزند شما دختر است.
علائم بارداری و سن والدین در جنسیت بچه چه نقشی دارد؟
هرچقدر سن مادر و پدر بالاتر برود احتمال دختردار شدن افزایش میابد. با افزایش سن از کیفیت اسپرم‌های پدر کاسته می‌شود و همچنین هورمون‌های زنانه در مادر هم تغییر می‌کنند. در نتیجه اگر سن مادر از 35 بیشتر باشد و سن پدر از 40 بیشتر باشد احتمال بروز علائم بارداری پسر کاهش میابد.
آیا علائم دختردار شدن به فصل خاصی در بارداری مربوط است؟
بارداری در فصل زمستان به دلیل اینکه اسپرم‎‌ها آسیب‌پذیرتر هستند و انواع عفونت‌ها در این فصل ممکن است رخ بدهد احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد. با این حال علائم بارداری برای هر دو جنس را نمی توان به طور دقیق تفکیک کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/196373/علائم-بارداری-دختر-در-زن-حامله
بستن   چاپ