آریا بانو
آموزش پرورش بلدرچین در منزل
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 12:02:28
آریا بانو -
آموزش پرورش بلدرچین در منزل 2
١٤٣
٠
یادبگیر بساز بفروش/ آموزش پرورش بلدرچین در منزل شما را با یک رشته درآمدزا در زمینه پرورش طیور آشنا می کند. گوشت، تخم و حتی کود بلدرچین مشتری های فراوانی دارد.
پرورش بلدرچین از جمله فعالیت هایی است که علاوه بر سرمایه اولیه باید به این کار علاقمند باشید چرا که با یک موجود زنده سر و کار دارید که البته این مساله شیرینی های خودش را دارد. برای شروع کار مطمئناً سوالات زیادی برای شما پیش می آید و ما قصد داریم که به طور کامل به این سوالات جواب بدهیم. وقتی در مورد آموزش پرورش بلدرچین در خانه یا به صورت صنعتی صحبت می کنیم باید به پرورش بلدرچین به روش های مختلف، سود پرورش بلدرچین، پرورش بلدرچین در منزل، پرورش بلدرچین گوشتی، و پرورش بلدرچین تخمگذار اشاره داشته باشیم.
سود پرورش بلدرچین
پرورش بلدرچین قطعا یکی از سودآورترین رشته های پرورش دام و طیور است. حتی اگر پرورش بلدرچین در منزل و در حجم کم باشد شما علاوه بر تولید بلدرچین به صورت گوشتی و تخمگذار می توانید روی فروش تخم بلدرچین و کود آن هم حساب باز کنید. با توجه به این که بسیاری از افراد به دلیل بیماری های متفاوتی که دارند نمی توانند از گوشت های قرمز و سفید معمولی استفاده کنند و توصیه پزشک به آنها استفاده از گوشت بلدرچین است و این که خیلی از خانواده ها ترجیح می دهند که به فرزندانشان به جای تخم مرغ، تخم بلدرچین بدهند می توان آینده روشنی را برای پرورش دهندگان بلدرچین در نظر گرفت.
آموزش پرورش بلدرچین به روش های مختلف
قبل از اینکه قدم در مسیر پرورش بلدرچین بگذارید باید مشخص کنید که دقیقا چه هدفی را دنبال می کنید. آیا قصد دارید سیستم صنعتی پیش بروید یا این که پرورش بلدرچین در منزل را تجربه کنید. و این که آیا قرار است یک مجموعه کامل را راه اندازی کنید که شامل واحدهای بلدرچین تخمگذار، واحد جوجه کشی بلدرچین، واحد بلدرچین گوشتی، واحد بلدرچین مولد و کشتارگاه و… است یا این که فقط قسمتی از این چرخه را برای شروع کار در نظر گرفته اید.
با این تفاسیر شما با چند روش پرورش بلدرچین روبرو هستید:
فارم کامل مولد بلدرچین
پرورش بلدرچین تخمگذار
پرورش بلدرچین گوشتی
این روش ها تفاوت هایی با هم دارند. مثلا در پرورش بلدرچین تخمی شما نیازی به بلدرچین نر ندارید در حالی که در روش بلدرچین گوشتی بیشتر از بلدرچین نر استفاده می شود.
اگر به پرورش بلدرچین در خانه علاقه دارید باید خیالتان را راحت کنیم که این کار عملی است و می توانید در یک محدوده حتی یک مترمربعی هم بلدرچین پرورش بدهید. کافیست قبل از شروع کار یک منبع مناسب درباره پرورش بلدرچین را مطالعه کنید و سپس دست به کار شوید.
مواردی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم فقط خلاصه کوتاهی درباره پرورش بلدرچین و سود پرورش بلدرچین بود. توصیه می کنیم اگر تصمیم تان برای پرورش این پرنده خوش گوشت و سودآور جدی است حتما جزوه آموزش گام به گام پرورش بلدرچین و کبک در سطح خانگی و صنعتی را تهیه کنید تا به طور کامل با ریزترین جزئیات این کار سودآور آشنا بشوید. این جزوه بر اساس تجربیات افرادی نوشته شده است که وارد این کار شده اند و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند. شما در این جزوه با علت موفقیت این افراد آشنا می شوید و راه چند ساله آن ها را چند روزه طی می کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/196345/آموزش-پرورش-بلدرچین-در-منزل
بستن   چاپ