آریا بانو
اصول ست کردن شلوار با نیم بوت زنانه
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 10:18:12
آریا بانو -
اصول ست کردن شلوار با نیم بوت زنانه 23
٢٥
٠
ستاره / نیم بوت ها انتخاب های بسیار مناسبی برای فصول سرد سال هستند. نیم بوت را می توان همراه با شلوار جین های راسته و تنگ، انواع شلوار پارچه ای گشاد و راسته و ساپورت استفاده کرد. اگرچه ست شلوار با نیم بوت بسیار شیک و خاص است، اما اگر اصول ست کردن آنها را رعایت نکنید ظاهری شیک و خیره کننده نخواهید داشت. اگر شما هم به ست شلوار و نیم بوت زنانه علاقه دارید، با ما همراه باشید. در این مقاله اصول ست کردن آنها را معرفی می‎‌کنیم، به علاوه شیک‌ترین و جدید‌ترین مدل‌های ست شلوار با نیم بوت زنانه را برایتان جمع آوری کرده ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.
نکاتی برای ست کردن شلوار با نیم بوت زنانه
ست شلوار و نیم بوت زنانه یکی از بهترین و زیباترین گزینه‌ها برای پاییز و زمستان است. برای آنکه ست کردن شلوار و نیم بوت به شیک پوش بودن شما کمک کندف باید نکات زیر را در نظر بگیرید:
بهتر است نیم بوتی را انتخاب کنید که کمی پاشنه داشته باشد تا قدتان را بلندتر نشان دهد.
هیچ گاه شلوارتان را روی بوت نیاورید.
ترجیحا شلواری را انتخاب کنید که تا روی ساق نیم بوت باشد. اگر هم کمی بلند است بهتر است آن را روی نیم بوت تا بزنید.
درصورتی که تمایل دارید شلوار را در نیم بوت قرار دهید، ترجیحا از ساپورت و لگ‌های تنگ استفاده کنید. شلوار‌های جین گزینه مناسبی برای این کار نیستند.
با شلوارهای گشاد از نیم بوت‌های پاشنه‌دار استفاده کنید.
اگر می‌خواهید لاغر‌تر به نظر برسید، مچ پای خود را به نمایش بگذارید. چندتا زدن پایین شلوار و ایجاد فاصله بین پاچه شلوار و ساق نیم بوت این امکان را به شما می‌دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/196286/اصول-ست-کردن-شلوار-با-نیم-بوت-زنانه
بستن   چاپ