آریا بانو
جام نایب قهرمانی کشور در دستان بانوان ورزشکار کهریزک
شنبه 16 شهريور 1398 - 13:55:24
زنان خبر
آریا بانو - بانوان کاراته کار کهریزک با شرکت در مسابقات کشوری سبک ifk اروپا با کسب 20 مدال رنگارنگ به طور مشترک با تیم کاراته بانوان قلعه نو به مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافتند.

به گزارش بانو نیوز ، سعید رافضی، مسئول واحد سلامت و ورزش های همگانی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: مسابقات کاراته کشوری باحضور استانهای مختلف ایران در تهران برگزار شد و تیم کهریزک و قلعه نوبه طور مشترک با کسب 20 مدال رنگارنگ طلا ،نقره و برنز به مقام نایب قهرمانی کشور رسیدند که با احتساب بیشترین تعداد مدالهای کسب شده از سوی بانوان کاراته کار کهریزک، جام نائب قهرمانی به بخش کهریزک تعلق گرفت .
بیشتر بخوانید:
بانوان از شکست های زندگی تجربه های مفید کسب کنند
وی درخشش بانوان کاراته کار کهریزک در مسابقات کشوری را یکی از افتخارات ورزشی بخش کهریزک برشمرد و گفت: در ادامه این مراسم طی حکمی از طرف “هانشی منوچهر وحیدی”؛ نماینده سبک ifk اروپا در ایران و خاور میانه و رییس شورای داوران فدراسیون کاراته ایران “شیهان زهرا دولو” به سمت مدیر تیم های ملی کاراته ifk اروپا منصوب شد.
رافضی در پایان از زحمات و تلاش خانم دولو بابت آموزش به دختران کاراته کار و کسب موفقیت های روزافزون این تیم در سطح مسابقات استانی، کشوری و جهانی قدردانی کرد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/195926/جام-نایب-قهرمانی-کشور-در-دستان-بانوان-ورزشکار-کهریزک
بستن   چاپ