آریا بانو
کدام ویژگی شوهرتان را دوست دارید؟
یکشنبه 10 شهریور 1398 - 9:06:00 AM
آریا بانو -
کدام ویژگی شوهرتان را دوست دارید؟
یک مهمانی دورهمی داریم که با دوستان دوران دبیرستان‌مان، هر ماه برگزار می‌کنیم. هر کدام با بچه یا حتی بدون بچه، یکی مجرد، یکی جدا شده یا یکی خوشحال به دلیل نوعروس بودن با حلقه ازدواج درخشانی که در دستش می‌درخشد و ...، در این مهمانی کنار دیگری می‌نشینیم. مهمانی‌های دورهمی همیشه برای همه‌مان جذاب و دوست‌داشتنی است. راحت و بی‌دغدغه، دوباره شبیه روزهای دوران دبیرستان، نوجوانی صادق می‌شویم. این بار اما یکی از دوستان موضوع بحث را این‌طور تعیین کرد، چه رفتارهایی در شوهرتان می‌بینید که باعث می‌شود او را بیشتر دوست داشته باشید؟ موضوعی که باعث شد برای دقایقی به ویژگی‌های مثبت شوهرمان فکر کنیم تا بتوانیم از بین آن‌ها، بهترین‌شان را انتخاب کنیم. این‌که بر خلاف همیشه و به جای تمرکز بر مشکلات، به داشته‌ها و خوبی‌ها فکر می‌کردیم، حس خیلی خوبی داشت. هر کدام از ما در این دورهمی، یک رفتار شوهرمان را به عنوان نمونه گفتیم:
دوستش دارم چون از من و فرزندم مراقبت می‌کند. کمکم کرد به هدف‌هایم برسم و همواره برای پیشرفت من از هیچ تلاشی دریغ ندارد.
دوستش دارم چون برای تصمیم‌های مهم همیشه نظر من برایش اهمیت دارد. تلاش کردیم بدون رضایت همدیگر تصمیم بزرگی نگیریم.
دوستش دارم و خدا را شکر می‌کنم که مرا همین طوری که هستم دوست دارد. با این‌که خودم مراقب سلامتی بدن و ظاهرم هستم اما او همیشه به من می‌گوید همین که هستی را دوست دارم و نیازی نمی‌بینم به خاطر من خودت را تغییر بدهی.
دوستش دارم به خاطر صداقتش. می‌دانم برایش مهم است به من دروغ نگوید. همیشه صادق بوده حتی اگر به ضررش تمام شود.
دوستش دارم به خاطر این‌که انسان شریفی است. انسان زحمت کشی است و تمام تلاشش را می‌کند پول حلال به دست بیاورد حتی اگر کمتر از زحمتی باشد که تحمل‌می‌کند. او درآمدش را با پول‌های کثیف آلوده نمی‌کند.
دوستش دارم چون بهترین دوست من است. با هم درد دل می‌کنیم و با خیال راحت حرف‌هایم را به او می‌زنم بدون آن‌که نگران باشم بعدا علیه من از آن‌ها استفاده کند یا در دعواها به رخم بکشد.
شما چطور؟ وسوسه نشدید برای لحظاتی به این موضوع جذاب فکر کنید؟ شما چه ویژگی مثبت شوهرتان را به شدت دوست دارید؟

http://www.banounews.ir/fa/News/192391/کدام-ویژگی-شوهرتان-را-دوست-دارید؟
بستن   چاپ