آریا بانو
معاون زنان و امور خانواده رییس جمهوری:
صنایع دستی نیروی پیشران در اقتصاد کشور خواهد بود
جمعه 8 شهريور 1398 - 14:19:35
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- معاون زنان و امور خانواده رییس جمهوری گفت: صنایع دستی در اقتصاد ایران، عرصه‌ای رو به رشد و نیروی پیشران است.

معصومه ابتکار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی در گفت وگو با ایرنا، عنوان کرد: کارهای ارزنده ای در رشته فرش در نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از صنعت فرش ایران، عنوان کرد: دولت هم خوشبختانه کارهای خوبی انجام می دهد.
معاون زنان و امور خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه « در این نمایشگاه شاهد عرضه محصولات خوب و متنوع و متناسب با تنوع فرهنگ های ایرانی هستیم»، گفت: صنایع دستی تجلی تنوع هنرها است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه ظرفیت فوق العاده ای برای کشور ایجاد کرده است. زنان در بسیاری از رشته ها حرف اول را می زنند و زحمت، تلاش و فعالیت آنان نشان می دهد، صنایع دستی یک عرصه رو به رشد و نیروی پیشران در اقتصاد کشور خواهد بود البته به شرط اینکه دولت حمایت کند.
در بحث بازاریابی هم باید از فناوری های روز استفاده کنیم و حضور شرکت های دانش بنیان هم در این نمایشگاه واقعا قابل توجه است.
معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور با مهم خواندن حضور شرکت های نوبنیان، خاطرنشان کرد: حتی در صنایع دستی هم اگرچه این صنایع الهام و میراث از گذشته است اما نگاه باید به آینده باشد.
سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی که از 3 شهریور آغاز به کار کرد تا نهم شهریور ادامه دارد و هر روز از ساعت 10 تا 18 میزبان عموم مردم است. این نمایشگاه در سالن‌های 8، 9، 10، 11، 12 و 25A تا 25E محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در فضایی بالغ بر 8 هزار مترمربع و در قالب بیش از 600 غرفه برپاست. در این نمایشگاه هنرمندانی از 31 استان کشور، فروشگاه‌های مجازی، واحدهای صنفی، صادرکنندگان، دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به حوزه صنایع‌دستی حضور دارند.

http://www.banounews.ir/fa/News/191505/صنایع-دستی-نیروی-پیشران-در-اقتصاد-کشور-خواهد-بود
بستن   چاپ