آریا بانو
نایب رییسی فدراسیون والیبال: در پی جذب سرمربی خارجی هستیم
سه شنبه 5 شهريور 1398 - 11:14:30
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرپرست نایب رییسی زنان فدراسیون والیبال از جذب سرمربی خارجی در رده سنی پایه خبر داد و گفت: در حال بررسی رزومه‌های سرمربیان و به دنبال انتخاب بهترین هستیم.

«حرمت‌السادات زبردست» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: فدراسیون والیبال کمر همت خود را برای جذب سرمربی خارجی در رده سنی پایه بسته است. مصمم هستیم تا در این رده سنی سرمربی خارجی استخدام کنیم.
وی افزود: متاسفانه تعداد سرمربیان زن ایرانی برای تیم‌های والیبال بسیار اندک است زیرا آنها رزومه‌دار نیستند و چون بخش پایه اهمیت بسیاری دارد باید سرمربی خارجی در این رده سنی بیاوریم.
نایب رییس زنان فدراسیون والیبال عنوان کرد: اکنون تمرکز خود را بیشتر روی این قضیه قرار داده‌ایم. رزومه‌ و درخواست‌های سرمربیان خارجی را گردآوری کرده‌ایم و در حال بررسی آن هستیم تا ارزیابی کنیم که کدام یک از این سرمربیان با شرایط والیبال ایران در رده سنی پایه همخوانی دارند.
وی یادآور شد: رده سنی پایه امسال از متولدان سال 84 آغاز می شود اما از سال آینده، 2 سال پایین‌تر از رده نوجوانان شروع می‌کنیم تا وقتی به مرحله نوجوانی رسیدند از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.
زبردست گفت: زمان برای جذب سرمربی خارجی مشخص نشده اما تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر یک سرمربی خوب برای این رده سنی پیدا کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/190215/نایب-رییسی-فدراسیون-والیبال--در-پی-جذب-سرمربی-خارجی-هستیم
بستن   چاپ