آریا بانو
پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد
سه شنبه 5 شهريور 1398 - 11:12:23
آریا بانو -
پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد
٢٢
٠
تسنیم / معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی از پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان تا پایان سال جاری توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد.
مجید باجلان با اشاره به فرایند پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: از زمان تشکیل پرونده تا زمان پرداخت وام به متقاضیان، 3 روز طول می‌کشد و در واقع پرونده‌ها در این بازه زمانی، تعیین تکیلف می‌شوند.
وی ادامه داد: میزان پرداخت وام‌ها به مددجویان نیز متفاوت است علاوه بر اینکه کارت بانکی مددجویان( کارت مستمری و یارانه) به عنوان ضمانت‌نامه مورد تایید کمیته امداد است و در این بخش به استان‌های مختلف بخشنامه ابلاغ شده است.
باجلان افزود: با توجه تدابیر صورت گرفته توسط رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال 2 هزار میلیارد تومان تحت عنوان وام به مددجویان پرداخت خواهد شد که منابع پرداختی وام‌های اشاره شده از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت خواهد شد.
معاون اداری ـ مالی کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: علاوه بر مددجویان برخی از نیازمندان نیاز با معرفی کمیته امداد می‌توانند از تسهیلات اشاره شده استفاده کنند که در طی سال جاری بالغ بر 120 فقره وام در حوزه‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است که معادل 760 میلیارد تومان است که از این رقم معادل 45 میلیارد تومان به عنوان ودیعه مسکن و 150 میلیارد تومان به عنوان وام اشتغال و مابقی وام‌های کارگشایی بوده است.
وی همچنین در خصوص سرمایه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: هم‌اکنون از سوی این صندوق مبلغ 3 هزار میلیارد تومان تحت عنوان وام به مددجویان پرداخت شده است که با تدبیر صورت گرفته این منابع حفظ شده است.
باجلان همچنین درباره درخواست مددجویان از استان‌های مختلف برای دریافت وام اظهار کرد: این افراد با مراجعه به ادرات کمیته امداد استان مربوطه می‌توانند نسبت به تهیه فرم‌های وام اقدام کنند و پس از این فرایند، پرونده‌ها به تهران ارجاع و سپس وام به حساب مددجو واریز می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/190184/پرداخت-2-هزار-میلیارد-تومان-وام-به-مددجویان-کمیته-امداد
بستن   چاپ