آریا بانو
3 مدل بوت زنانه و دخترانه برای پاییز 98
سه شنبه 5 شهريور 1398 - 07:16:56
آریا بانو -
3 مدل بوت زنانه و دخترانه برای پاییز 98 13
k ٢.٦
٣
زیبامون / ترندهای پاییزی یکی از پس از دیگری معرفی میشن و در همان ابتدا طرفدارن مخصوص به خودش رو پیدا میکنند. با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و 3 مدل بوت پاییزی زنانه و دخترانه که برای این فصل از سال ترند و پرطرفدار شده اند رو ببینید و از این مدل ها برای زیباتر شدن استایل پاییزی خودتون ایده بگیرید.
مدل بوت زنانه پلتفرم (Platform Boots)
بوت های پلتفرم زنانه و دخترانه جز ترندهای داغ و پرطرفدار برای پاییز 2019 هستند و استایل پاییزی شما رو متفاوت و خاص نشان خواهند داد. این مدل بوت ها نه تنها با شلوار جین بلکه با دامن های کوتاه و بلند نیز تناسب دارند و استایل پاییزی شما رو جذاب تر خواهند کرد. چند نمونه از این بوت جذاب و خاص رو ببینید:
چکمه های کابویی (Cowboy Boots)
چکمه های کابویی جز ترندهایی هستند که از سال گذشته پرطرفدار شده و همچنان هم محبوبیت خودشون رو در بین خانوم ها حفظ کرده اند. پیشنهاد میشه در فصل پاییز این مدل چکمه ها چه با رنگ ساده سفید و مشکی و چه با طرح پوست حیوانات و سیاه و سفید اون رو امتحان کنید و از داشتن یک استایل خاص و متفاوت لذت ببرید.
چکمه با طرح پوست مار (Snake Prints Boots)
طرح پوست ماری یکی از داغ ترین روندهای پرطرفدار در پاییز امسال هست و چکمه های مختلفی هم از اون وجود داره که میتونید برای کامل تر شدن استایل پاییزیتون استفاده کنید. این چکمه های پاییزی دارای رنگ خنثی و طبیعی هستند و جز یکی از گزینه های عالی برای فصل پاییز خواهند بود. چند نمونه از این مدل چکمه با طرح پوست مار رو ببینید:

http://www.banounews.ir/fa/News/189929/3-مدل-بوت-زنانه-و-دخترانه-برای-پاییز-98
بستن   چاپ