آریا بانو
بیوگرافی سینا شفیعی؛ کاراکتر حمید در ستایش 3
جمعه 1 شهريور 1398 - 13:05:07
آریا بانو -
بیوگرافی سینا شفیعی؛ کاراکتر حمید در ستایش 3 2
k ٢.٢
٠
ستاره / حتما سینا شفیعی را در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی دیده‌اید. او در این سریال در کنار بازیگران خوبی مانند پژمان بازغی، داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی و ... در نقش سیامک ایفای نقش کرده‌است. وی پس از چند تجربه‌ اندک، اخیرا در مجموعه ستایش 3 در کنار بازیگرانی همچون نرگس محمدی، فرهاد جم و کیهان ملکی بازیگری کرده‌است. در این مطلب با دیگر فعالیت‌ها و بیوگرافی این هنرمند آشنا خواهید شد.
بیوگرافی سینا شفیعی
وی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون و متولد دهه 60 در تهران است. او علاوه بر بازیگری به کار نویسندگی و کارگردانی نیز علاقمند است.
شروع فعالیت هنری
سینا در مجموعه‌هایی مانند راه و بی راه، در جستجوی آرامش حضور داشته است و اخیرا با حضور در سریال ستایش3 بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده است. به گفته خودش نوشتن هر آنچه که به زندگی مرتبط باشد را بیشتر از کار‌های دیگر می‌پسندد.
سینا در راه و بیراه
سریال راه و بیراه درمورد کسانی است که در شرایط بحرانی و بد اقتصادی راهکاری پیدا می‌کنند و برای درآمدزایی اقدام به تولیدات بومی می‌کنند.
سینا در مجموعه در جستجوی آرامش
این مجموعه به کارگردانی سعید سلطانی، از شبکه پنج پخش می‌شد و سینا در نقش سیامک، شوهر نگین در این فیلم حضور داشته است.
سینا شفیعی در ستایش 3
یکی دیگر از بازیگران سریال ستایش (فصل سوم) سینا در نقش حمید است.
همسر سینا شفیعی
این هنرمند خوش‌چهره در سال 1397 ازدواج کرده و متاهل است؛ همسر وی نوشین شکری نام دارد.
نمایش اسماعیل
سینا به عنوان کارگردان و نویسنده تئاتر توانسته است با نمایش " اسماعیل " در دوازدهمین جشنواره تئاتر رضوی حضور پیدا کند. او طی یک گفتگو با ایران تئاتر در مورد روند شکل‌گیری و تولید نمایش و همچنین نمایش‌های راه‌یافته به بخش صحنه‌ای این دوره جشنواره تئاتر رضوی گفت:" اسماعیل را نوروز امسال نوشتم. داستان شخصی است که خادم مشهدالرضاست و اکنون پسرش مریض است. او دچار چالشی برای درمان بچه‌اش می‌شود. «اسماعیل» در چند شب اجرا بازخورد خوبی داشت، اما بایستی دید که این کار نظر داوران را نیز جلب می‌کند یا خیر! "
او ساخت و تولید نمایشی که به امام رضا (ع) مربوط می‌شد را کاری دشوار معرفی کرد و سختی این نمایش را در آشنایی‌زدایی ذهن تماشاگر برای کلیشه‌ها‌ی موجود دانسته است. از نظر سینا نمایشنامه‌نویسی نباید متکی به تحقیق و پژوهش باشد و نمایشنامه باید دغدغه اصلی نویسنده بوده و موضوع انتخابی او نباید نیازی به تحقیق داشته باشد. او همچنین معتقد است که یک نمایش نباید دائما در حال توصیه و سفارش باشد، زیرا این موضوع تماشاگر از موضوع واقعی نمایش دور می‌کند.

فعالیت‌های هنری
مجموعه‌های تلویزیونی
راه و بیراه (داوود بیدل)
در جستجوی آرامش (سعید سلطانی)
ستایش 3 در نقش حمید
سخن پایانی
سینا گفته‌است که دغدغه همیشگی من رسیدن به حقیقت است؛ امروزه مردم به دلیل جنس مشکلات خود به جهان اطراف بدبین شده‌اند و هنر می‌تواند بدون قضاوت و ارزش‌گذاری، مسیر حقیقت را به ما نشان دهد. او همچنین خاطر نشان کرد که دلبستگی به امام رضا (ع) به کارهای من ارزش می‌دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/188537/بیوگرافی-سینا-شفیعی؛-کاراکتر-حمید-در-ستایش-3
بستن   چاپ