آریا بانو
فواید و عوارض لیفت ابرو
سه شنبه 29 مرداد 1398 - 21:28:52
آریا بانو -
فواید و عوارض لیفت ابرو
٦٥٥
٠
بیتوته / افتادگی ابروها سبب میشود که چهره پیر، غمگین، خسته و عصبانی به نظر برسد و خطوط اخم سبب میشوند که چهره بی اندازه اخمو و جدّی به نظر برسد. از آنجایی که چشم و ابرو بیش ترین تأثیر را در زیبایی صورت دارند، امروزه با لیفت ابرو به سادگی میتوان این مشکلات را برطرف کرد.
به مرور زمان و با بالا رفتن سن به علت جاذبه ی زمین، کند شدن تولید کلاژن در پوست و اسیب های ناشی از نور خورشید، عضلات شل و دچار افتادگی میشوند . زیر ابروها و پیشانی به نسبت سایر اجزای بدن بیش تر دچار چین و چروک میشوند .
افتادگی ابروها سبب میشود که چهره پیر، غمگین، خسته و عصبانی به نظر برسد و خطوط اخم سبب میشوند که چهره بی اندازه اخمو و جدّی به نظر برسد. از آنجایی که چشم و ابرو بیش ترین تأثیر را در زیبایی صورت دارند، امروزه با لیفت ابرو به سادگی میتوان این مشکلات را برطرف کرد.
لیفت ابروها یک عمل جراحی زیبایی است که میتواند با بالا کشیدن ابروها، سبب شود چشم ها باز تر شوند و پوست های چروک و شل صورت، از هم باز شوند و صاف شوند و در پایان ظاهر فرد بسیار جوان تر به نظر می‌اید . لیفتینگ ابرو یا همان بالا بردن ابرو یک جراحی زیبایی محبوب است که هر روز به محبوبیت آن اضافه میشود . معمولاً برای دستیابی به نتیجه بهتر و اثرهای طولانی‌مدت ، همراه با عمل جراحی لیفت صورت و جراحی پلک انجام میشود . اما برای لیفت ابرو از روشهای دیگر به غیر جراحی هم استفاده میکنند مثل هایفو گرافی، بوتاکس، تزریق ژل، لیزر و ....
لیفت ابرو:
- چین و چروک های پوستی پیشانی، پل بینی و بین چشمها را کاهش میدهد .
- سبب بهبود خط اخم، چروک عمودی بین دو ابرو میشود .
- ابروی پایین و یا افتاده را که روی پلک بالایی را پوشانده را به ترتیب قبلی می برد.
- ابرو را بالا برده شرایط جوان و هشیاری تری به بیمار میدهد .
اعمال جوان سازی که معمولاً همراه با یک لیفت ابرو انجام میشوند شامل:
عمل پلک جهت جوان سازی پلک های مسن
لیفت صورت جهت اصلاح تغییرات سن در قسمت میانی و تحتانی صورت و گردن
اقدامات بعداز لیفت ابرو
استراحت لازم را داشته باشید
از بلند کردن اجسام سنگین جلوگیری کنید
انجام دادن فعالیت های سبک مثل غذا درست کردن و … مانعی ندارد.
لازم است پس از دو الی سه روز به وسیله دکتر معاینه شوید.
مقدار اندکی تورم و کبودی طبیعی است.
عارضه های احتمالی ناشی از لیفت ابرو و لیفت پیشانی چیست ؟
این عمل کاملا فوق تخصصی است و باید به وسیله فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی که آشنایی کامل به آناتومی این ناحیه دارد، انجام پذیرد، در غیر این صورت ممکن است سبب آسیب به عصب پیشانی و در نتیجه ناتوانی در بالا بردن ابروها شود.
این عوارض معمولاً موقتی است و با مرور زمان بهبود می یابد. از عارضه های دیگر کبودی و تورم اطراف چشم هاست که در چند روز نخست دیده میشود و تا هفته نخست خود بخود برطرف میشود .
همچنین ممکن است ابروها بعد از عمل بالاتر از حد طبیعی به نظر برسند که این مسأله نیز موقتی است و تا ماه اول به محل طبیعی خود بر می گردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/187472/فواید-و-عوارض-لیفت-ابرو
بستن   چاپ