آریا بانو
آغاز فعالیت رسمی کارگروه‌های موسیقی آمل
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 11:53:57
آریا بانو - اولین برنامه کارگروه‌های موسیقی شهرستان آمل با هدف سامان بخشیدن به وضعیت آموزش، تحت عنوان سمینار آهنگ‌سازی و اجرای پژوهشی؛ با حضور امیر مهیار تفرشی‌پور برگزار می‌شود.


سرویس استان‌های هنرآنلاین: محسن رضایی مسئول کارگروه‌های موسیقی شهرستان آمل در این خصوص گفت: یکی از اهداف انجمن موسیقی آمل در تشکیل کارگروه‌های تخصصی موسیقی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای تخصصی به منظور ارتقاء سطح هنرجویان موسیقی شهر و همچنین ارائه آموزش علمی و آکادمیک موسیقی خدمت هنرآموزان است.
رضایی افزود: به همین منظور نخستین گام را به همت دوستان در انجمن موسیقی و کارگروه مبانی نظری موسیقی، سلفژ و آهنگ‌سازی برداشتیم و ضمن اینکه از صحبت‌های جناب دکتر تفرشی‌پور استفاده خواهیم برد، اجرایی را با تنظیم قطعات فولکلور ایران برای پیانو و آواز دوصدایی خواهیم شنید.
عضو انجمن موسیقی آمل ادامه داد: این اجرا و سمینار با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل؛ جناب جمشیدپناه، جناب رامین امیرصالحی؛ مسئول امور فرهنگی سازمان و اداره فرهنگ شهرستان آمل؛ جناب آقای امیرنیا و کارشناس هنری اداره؛ مجید راعی برگزار می‌شود.
این مدرس موسیقی اذعان داشت: لازم است از شرکت آوای هستی به مدیریت پیمان اسفندیاری، آموزشگاه موسیقی داروگ و آموزشگاه موسیقی ریشه در خاک تهران با مدیریت استاد ارجمندم جناب امیر مهیار تفرشی‌پور و سرکار خانم صوفی بابت این همکاری تشکر کنم.
محسن رضایی تصریح کرد: به هر شکل بعد از حدود سه سال و پیگیری و همدلی دوستان در دو دوره انجمن موسیقی آمل سبب به نتیجه رسیدن چنین اتفاقی شد.
رضایی در پایان گفت: این عزیزان در دو سال گذشته در کشورهای دانمارک و سوئد و نیز در کشور خودمان؛ در تهران و آبادان نیز اجرا داشته‌اند و قطعا شاهد برنامه‌ای فاخر خواهیم بود.
این برنامه پنجشنبه 31 مرداد از ساعت 18:30 در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ آمل واقع در اندیشه 49 برگزار خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/187062/آغاز-فعالیت-رسمی-کارگروه‌های-موسیقی-آمل
بستن   چاپ