آریا بانو
نخستین فروشگاه آنلاین دارو راه اندازی شد
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 9:20:00 AM
آریا بانو - نخستین فروشگاه آنلاین دارو برای توزیع کارپول (داروی بی حسی دندان) با حضور مسئولان حوزه سلامت از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، سازمان تامین اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی، انجمن دندانپزشکان ایران، انجمن داروسازان ایران و مسئولان شرکت داروپخش راه اندازی شد.
وحید محلاتی مدیرعامل کارخانجات داروپخش در مراسم رونمایی از این فروشگاه آنلاین به نشانی http://www.ondpline.ir/ گفت: این فروشگاه آنلاین کارپول (داروی بی حسی دندان) را توزیع می کند و دندانپزشکان از این به بعد این دارو را مستقیما از این سایت، دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: کارپول همان دارویی است که برای بی حسی دندان در دندانپزشکی به افراد، تزریق می شود؛ با راه اندازی فروشگاه آنلاین، واسطه های فروش حذف می شوند و کارپول با قیمت اضافه تری به دست دندانپزشکان نمی رسد بلکه به صورت مستقیم و با همان قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اسرع وقت، در مطب دندانپزشکی تحویل داده می شود.
محلاتی ادامه داد: متقاضیان کارپول بعد از مراجعه به سایت در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را دریافت می کنند و ما پس از استعلام از نظام پزشکی و انجمن دندانپزشکان حداکثر در 24 ساعت، پیامکی به دندانپزشکان فرستاده می شود و آنان به محض دریافت این پیامک می توانند سفارش خود را ثبت کنند و درب مطب تحویل بگیرند.
وی در ادامه به مشکلات صنایع دارویی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که مقررات و دستورالعمل های دست و پا گیر بانک مرکزی برای صنایع فعال در حوزه دارو از جمله صنعت پخش دارو، تسهیل شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/187000/نخستین-فروشگاه-آنلاین-دارو-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ