آریا بانو
ابتکار: مانعی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 08:47:34
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - اردبیل- معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: مانعی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای حضوری مسابقات وجود ندارد.

معصومه ابتکار روز شنبه در حاشیه سفر به استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مانعی نداریم که خانم‌ها در فضاهای مجزا، ورودی مجزا و امکانات مجزا بتوانند در فضای خوب و سالم ورزشگاه‌ها حاضر شوند.
وی با اظهار امیدواری نسبت به حل مساله حضور زنان در مسابقات لیگ فوتبال بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان به صورت خوب و جدی این مساله را دنبال می‌کند.
ابتکار اضافه کرد: به زودی تلاش‌های سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این زمینه نتیجه هم خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان روز شنبه برای انجام چند بازدید، شرکت در یک کارگاه آموزشی و نیز حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان، وارد اردبیل شد.
ابتکار در جریان این سفر از چند کارگاه اشتغال زنان در روستاهای اردبیل بازدید کرده و در یک کارگاه آموزشی مربوط به خانواده در سالن جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل حضور یافت.
وی در ادامه سفر امروز با حضور در شورای برنامه ریزی استان اردبیل، فعالیت دستگاه های اجرایی استان در حوزه زنان و اشتغال بانوان را بررسی می کند.
معاون رییس جمهوری در امور زنان همچنین به عنوان نماینده دولت در همایش تجلیل از آزادگان و جشن سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به استان شرکت خواهد کرد.
1905/6016

http://www.banounews.ir/fa/News/186378/ابتکار--مانعی-برای-حضور-زنان-در-ورزشگاه‌ها-وجود-ندارد
بستن   چاپ