آریا بانو
سکانس برتر/ لیلا حاتمی در نقش زنی خیابانی
شنبه 26 مرداد 1398 - 15:08:16
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١.١
٠
فیلم نیوز / دو سال پس از ساخت فیلم موفق «قرمز» فریدون جیرانی روزنامه نگار و منتقد با سابقه سینما «آب و آتش» را جلوی دوربین برد.
در سومین فیلم این کارگردان که سال 79 ساخته شد، پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، فریماه فرجامی، عبدالله اسفندیاری و... ایفای نقش می‌کنند.
«آب و آتش» خرداد سال 80 در سینماهای کشور اکران شد و با اینکه نتوانست به موفقیت «قرمز» در گیشه دست پیدا کند اما به فروش بسیار قابل قبولی رسید و بیش از 150 میلیون تومان در آن سال درآمد کسب کرد.
همچون بسیاری از فیلم‌های فریدون جیرانی، شخصیت اصلی «آب و آتش» را فردی با نام علی «مشرقی» است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کرد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده:
علی مشرقی نویسنده، پس از جر و بحثی شدید با همسرش مهرانگیز، شبانه از خانه خارج می‌شود و با اتومبیلش بی هدف در خیابان‌ها پرسه می‌زند و اتفاقی با زنی خیابانی به نام مریم شکوهی (لیلا حاتمی) آشنا می‌شود و برای حمایت از مردانی که به دنبالش هستند او را همراهی می‌کند. مریم او را به آپارتمانش می‌برد و دفتر شعرهایش را به او نشان می‌دهد علی با ورود مردی به نام مجید شهلا (آتیلا پسیانی)، صاحب یک بوتیک که خود را مالک مریم می‌داند، پنهان می‌شود و صبح روز بعد در بازگشت به خانه با جسد همسرش روبه رو می‌شود که به شکل مرموزی به قتل رسیده ‌است.

http://www.banounews.ir/fa/News/186206/سکانس-برتر--لیلا-حاتمی-در-نقش-زنی-خیابانی
بستن   چاپ