آریا بانو
"بی‌سر" در مراحل پایانی تولید است / "زالاوا" به دنبال جذب سرمایه
جمعه 25 مرداد 1398 - 14:57:06
آریا بانو - سمیرا برادری تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بی‌سر" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی از آخرین مراحل صداگذاری این فیلم خبر داد.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : سمیرا برادری این روزها مشغول تهیه فیلم "بی‌سر" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی است.
"بی‌سر" سومین فیلم سجادی حسینی پس از فیلم‌های "شب، بیرون" و "بوفالو" است که در آن الهام کردا، مهدی کوشکی، رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی به ایفای نقش می‌پردازند.
برادری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت این فیلم بیان کرد: در حال حاضر "بی‌سر" مراحل پایانی صداگذاری را پشت سر می‌گذارد. در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برای حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی اقدام کنیم.
وی همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: علاوه بر "بی‌سر" این روزها به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم فیلم "زالاوا" به کارگردانی ارسلان امیری را که پروانه ساخت آن صادر شده است تولید کنیم.
تهیه‌کننده "درساژ" ادامه داد: "زالاوا" یک کمدی گروتسک درباره رفتارهای جمعی است. اگر همه‌چیز به‌درستی پیش برود و بتوانیم جذب سرمایه داشته باشیم این فیلم را در پاییز کلید خواهیم زد. در حال حاضر مشغول زمان‌بندی و برنامه‌ریزی هستیم تا بازیگرانی که مد نظر داریم از کار فارغ شوند و بتوانیم این فیلم را به مرحله تولید رسانده و در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/185604/"بی‌سر"-در-مراحل-پایانی-تولید-است---"زالاوا"-به-دنبال-جذب-سرمایه
بستن   چاپ