آریا بانو
جزئیات دستگیری یک آدم‌ربا در فردیس
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 22:04:10
آریا بانو -
جزئیات دستگیری یک آدم‌ربا در فردیس
٢
٠
فارس / فردی که در جریان یک اختلاف مالی ربوده شده بود طی عملیات پلیس فردیس آزاد و در سلامت کامل به آغوش خانواده اش بازگشت.
بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 11 مرکزی فردیس و اعلام اینکه یکی از بستگانش 8 روز قبل از منزل خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته و خانواده اش از وی خبری ندارد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با توجه به این که احتمال گروگانگیری متصور بود بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی موفق شدند در کمتر از چند ساعت محل نگهداری گروگان را شناسایی کنند و اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی گفت: با توجه به مسلح بودن گروگانگیر، کارآگاهان پلیس با رعایت موارد امنیتی طی یک عملیات هوشمندانه بدون آنکه به گروگان آسیبی برسد، موفق شدند گروگان را در حالی که دست و پایش بسته بود آزاد کرده و آدم ربا را نیز دستگیر کنند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم، 3 قبضه سلاح گرم، 7 فشنگ جنگی و 32 گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه متهم، انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف مالی عنوان کرد و گفت: متهم پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/184292/جزئیات-دستگیری-یک-آدم‌ربا-در-فردیس
بستن   چاپ