آریا بانو
هزینه تعویض یا تعمیرات‌‌‌‌‌‌ گوشی‌‌‌‌‌‌‌ خود را به صفر برسانید
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 18:50:06
آریا بانو -
هزینه تعویض یا تعمیرات‌‌‌‌‌‌ گوشی‌‌‌‌‌‌‌ خود را به صفر برسانید
k ٢.٨
٠
رپرتاژ آگهی/قیمت گوشی به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده و خیلی‌ها دیگر توانایی ارتقاء گوشی خود را ندارند و سعی می‌کنند از گوشی خود به درستی مراقبت کنند تا دیرتر خراب شود. افرادی هم که با صرف هزینه زیاد، تازه موفق به خرید یک گوشی متوسط می‌شوند، همواره این استرس را دارند که هر لحظه ممکن است اتفاقی برای گوشی شان بیفتد. چرا؟ چون هزینه‌های تعمیرات احتمالی خیلی زیاد است.
سامان حامی اولین برند تخصصی بیمه کالای دیجیتال است و سال ها تجربه دارد و با راهکاری آنلاین و ساده تلاش کرده تا این نگرانی شما را برطرف نماید. شما با صرف کمترین هزینه و وقت می‌توانید گوشی تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی خود را تحت پوشش بیمه سامان قرار دهید.
این بیمه تمام انواع تلفن همراه، تبلت ، لپ تاپ و ساعت هوشمند نو و کارکرده را شامل شده و فروش آن از طریق سایت و به صورت کاملاً آنلاین انجام می شود.
پوشش بیمه‌ای سامان حامی ، منحصر به خرابی قطعات گوشی نمی‌شود. هرگونه آسیب احتمالی دیگر نظیر آتش سوزی، آبخوردگی و نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق و خسارات ناشی از بلایای طبیعی را نیز شامل می‌شود. سامان حامی حتی سرقت را گوشی را هم برای شما تحت پوشش قرار می دهد.
سامان حامی تسهیلات ویژه دیگری هم برای شما دارد. مثلا اگر دستگاه شما آسیب ببیند لازم نیست از خانه خارج شوید و هر جای ایران که باشید دستگاه شما از درب منزل رایگان دریافت و بعد از تحویل به می شود. ضمنا منزل مسکونی شما هم تا سقف 50 میلیون تومان تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه سامان قرار می گیره. ضمنا سامان حامی پوشش بین المللی از کانادا داره و هر جای دنیا که باشید شما را پشتیبانی می کنند.
برای آگاهی کامل از شرایط و هزینه‌های بیمه نامه می‌توانید به سایت ما به نشانی http://www.samantadbir.com/19013/Default.aspx و یا صفحه اینستاگرامی به آدرس samanhamii@ مراجعه کنید.
سامان حامی ارائه دهنده تخصصی ترین پوشش‌های بیمه‌ای برای گوشی تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی نو و کارکرده
با سامان حامی ، دیگه خیالت راحته /

http://www.banounews.ir/fa/News/184151/هزینه-تعویض-یا-تعمیرات‌‌‌‌‌‌-گوشی‌‌‌‌‌‌‌-خود-را-به-صفر-برسانید
بستن   چاپ