آریا بانو
نظرتان درباره تماشای یک ویدیوی هوایی از مالدیو چیست؟
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 18:48:37
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

١٨٩
٠
کارناوال / نظرتان درباره تماشای یک ویدیو هوایی از مالدیو چیست؟! کشوری که در میان آب های اقیانوس هند قرار گرفته و هر ساله پذیرای بسیاری از افراد ثروتمند جهان است. جزایر مالدیو بسیار زیبا هستند و اکثر کسانی که سفر به مالدیو را بر می گزینند می خواهند اوقات خود را در این جزایر و کنار آب های نیلگون اقیانوس هند سپری کنند.
مالدیو در جنوب غربی سرزمین های هند و سری‌لانکا جای خوش کرده است. این سرزمین بخشی از قاره آسیا به شمار می رود و کوچکترین و کم جمعیت ترین کشور این قاره است. زمین های مالدیو به صورت میانگین 1.5 متر از سطح دریا ارتفاع دارند و بنابراین این کشور، علاوه بر کوچکترین کشور قاره آسیا، کم ارتفاع‌ترین کشور این قاره و جهان نیز شمرده می شود. بد نیست بدانید ارتفاع بلندترین نقطه مالدیو از سطح دریا فقط 2.4 متر است.
پایتخت کشور مالدیو، ماله (Malé) نام دارد که جمعیتی در حدود 104 هزار نفر را در خود جای داده است و به خاطر موقعیت مرکزی‌اش، آن را جزیره پادشاه (King"s Island) می خوانند. صنعت گردشگری، مهمترین منبع درآمد مردم مالدیو است و جزایر این منطقه به اقامتگاه گردشگران تبدیل شده اند. شاید باورش سخت باشد اما 70 درصد درآمد مالدیو از طریق جذب گردشگر تامین می شود که اهمیت صنعت گردشگری را در حفظ بدنه اقتصادی این کشور نشان می دهد. در جزایر مالدیو انواع امکانات را برای گردشگران تدارک دیده اند؛ تخت های ساحلی، کلبه های چوبی، ورزش های آبی همچون موج سواری و کایاک سواری، سالن های بدنسازی، غذاخوری های لوکس و .... همچنین فرصت تماشای غروب و طلوع آفتاب در سواحلی با شن های سفید و درخشان، از جذابیت های سفر به مالدیو به شمار می روند.

http://www.banounews.ir/fa/News/184124/نظرتان-درباره-تماشای-یک-ویدیوی-هوایی-از-مالدیو-چیست؟
بستن   چاپ