آریا بانو
صابری: تکنیکمان خوب است فقط تجربه کمتری داریم
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 14:16:39
آریا بانو - بازیکن تیم ملی والیبال بانوان گفت: تیم ایران از نظر تکنیکی و تاکیکی خوب است و فقط تجربه بازی کمتری دارد اما در تلاشیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در جام ملت‌های زنان آسیا با کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ هم‌گروه است. ملی‌پوشان ایران در اولین بازی خود روز یکشنبه، 27 مرداد برابر کره‌جنوبی به میدان می‌روند و در دومین بازی سه شنبه، 29 مرداد با هنگ کنگ بازی می‌کنند.
مهسا صابری، بازیکن تیم ملی در مورد آخرین وضعیت اردوی آماده سازی تیم قبل از اعزام به جام ملت‌های آسیا گفت: بعد از اردوی اسلوونی روی نقاط ضعفمان کار کردیم و اکنون ترکیب نهایی تیم مشخص شده است. اردوی آخر هم در مقایسه با اردوهای قبل تقریبا فشار مناسبی داشت.
او در ادامه افزود: یک هفته زودتر به مسابقات اعزام می‌شویم و دقیقا به اندازه لازم در اردو بودیم. همه کارها هم مطابق با برنامه پیش رفت و الان وضعیت بازیکنان خوب است و مشکلی نداریم.
صابری در مورد اعزام تیم به کره جنوبی یک هفته قبل از مسابقات بیان کرد: چون اختلاف ساعتمان با سئول زیاد است برای هماهنگی بیشتر و انجام تمرینات تصمیم گرفتیم زودتر اعزام شویم. فکر نمی‌کنم در کره بازی تدارکاتی دیگری داشته باشم و فقط تمرینات مورد نیاز را انجام می‌دهیم چون باید ابتدا به جمع هشت تیم برتر صعود کرده و در ادامه بین چهار تیم قرار بگیریم.
ملی‌پوش والیبال در مورد آمادگی ذهنی بازیکنان تیم ملی گفت: آمادگی ذهنی به بازی کردن مربوط می‌شود. هر اندازه که یک بازیکن بیشتر بازی کند آمادگی ذهنی بهتری خواهد داشت. در اسلوونی تیم‌هایی از چین، آمریکا و ژاپن را بردیم و باور و آمادگی ذهنی بازیکنان افزایش پیدا کرد.
او در این مورد افزود: تیم ایران از نظر تکنیکی و تاکتیکی خوب است و فقط تجربه بازی کمتری دارد. خیلی مهم است که یک بازیکن در شرایط حساس مسابقه قرار بگیرد. قطعا یک بازیکن چینی، کره‌ای و تایندی درمسابقات زیادی شرکت کرده‌اند و این تجربه را دارند که مثلا در گیم پنجم چه کار باید بکنند اما بازیکنان ایران این فرصت را نداشتند. با این حال ما در تلاشیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.
صابری در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد باشگاهی خود را تمدید نکرده است، گفت: خیر. در حال حاضر فقط به تیم ملی فکر می‌کنم و بعد از جام ملت‌ها در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/184053/صابری--تکنیکمان-خوب-است-فقط-تجربه-کمتری-داریم
بستن   چاپ