آریا بانو
19 هزار حاجی در عرفات خدمات درمانی دریافت کردند
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 13:58:05
آریا بانو -
19 هزار حاجی در عرفات خدمات درمانی دریافت کردند
٨١
٠
ایرنا / رئیس بیمارستان مکه مکرمه از ارائه انواع خدمات درمانی به 19 هزار حاجی در عرفات خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران تیم پزشکی اعزامی به مکه خدمات لازم در ایام تشریق به حجاج ایرانی ارائه شده و هیچ گونه کمبود دارویی و خدماتی وجود نداشت.
مصطفی نادری با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده در سرزمین عرفات به حجاج بیت الله الحرام، افزود: عوامل پزشکی همه تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی در ایام تشریق داشتند وطی 2 روز حضور حجاج در عرفات ( 8 و 9 ذی الحجه) بالغ بر 2435 ویزیت تخصصی و 247 مورد بستری اورژانسی به انجام رسید.
وی با بیان اینکه در این ارتباط 5 مورد گچ گیری، 205 مورد سرم‌تراپی و هفت مورد جراحی جزئی و بخیه نیز ثبت شده است، تصریح کرد: در این ایام همچنین 12 هزار و 324 مورد ویزیت در چادرهای محل استقرار حجاج ایرانی به انجام رسیده است.
رئیس بیمارستان مکه مکرمه در مورد فوتی‌های روزهای اخیر نیز گفت:‌ یک مورد سکته قلبی منجر به فوت در عرفات شد و سه فوتی دیگر نیز براثر ایست قلبی و عروقی در منا داشتیم.
وی افزود:‌ از آغاز عملیات حج تمتع 98 تاکنون 12 مورد فوتی داشتیم که این حجاج یا در هتل و یا ایام تشریق و یا در بیمارستان‌های سعودی بوده است و در مرکز پزشکی فوتی نداشتیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/183804/19-هزار-حاجی-در-عرفات-خدمات-درمانی-دریافت-کردند
بستن   چاپ