آریا بانو
طنز/ ایده‌هایی که ناسا از ما کش می‌رود!
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 13:54:55
آریا بانو -
طنز/ ایده‌هایی که ناسا از ما کش می‌رود!
١٤٤
٠
خراسان / اولی: یه خبر خوندم که ناسا از دانشجویان درخواست کمک کرده...
سومی: چه کمکی از دانشجوجماعت برای این سازمان عریض و طویل برمیاد؟
دومی: شاید می‌خوان روش‌های پیچوندن استاد سر کلاس رو شبیه‌سازی کنن برای پیچش ماهواره‌ها، یا تقلب‌های سیستماتیک دانشجوها برای رانش سفینه‌ها، یا از نحوه حاضری زدن افراد غایب سر کلاس بهره بگیرن برای شناسایی موجودات فضایی و...
سومی: شاید هم می‌خوان از دانشجوها بپرسن چه جوری تمام ترم رو با تخم مرغ و چای و بیسکویت زنده می‌مونن و از همین روش برای زنده نگه داشتن فضانوردهاشون استفاده کنن. یا حتی ببینن یه دانشجوی بیکار که باباش هم بازنشسته است، چه جوری می‌تونه شهریه ترمی فلان قدر رو بپردازه و با همین فرمول هزینه‌هاشون رو مدیریت کنن!
اولی: یعنی گند خبر رو درآوردین ها! هیچ‌کدوم از این تخیلات فانتزی شما تو نظر ناسا نیست. فقط از دانشجوها و فارغ‌التحصیل‌های دانشگاه خواسته تا تو تحقیقات فضایی آینده‌اش نقش داشته باشن و اگه ایده جالبی به ذهن‌شون میرسه، به ناسا اعلام کنن.
دومی: خب الان این خبر چه ربطی به ما داشت؟
سومی: اتفاقا خیلی ربط داره، همون‌طور که افتخار می‌کنیم نصف مدیران و کارمندان ناسا و گوگل و مایکروسافت و اپل و بقیه ایرانی هستن، از این به بعد می‌تونیم پز بدیم که پسرخاله و دخترعمه ما که تو جابلقای سفلا و علیا دارن کاردانی «سفت‌سازی شن‌های روان» و ارشد «پاک سازی صفحه کلید» می‌خونن، ایده‌های ناسا رو دادن!
اولی: خدا کنه همچین رشته‌هایی وجود خارجی نداشته باشن که شر نشه برای ستون!

http://www.banounews.ir/fa/News/183753/طنز--ایده‌هایی-که-ناسا-از-ما-کش-می‌رود!
بستن   چاپ