آریا بانو
دختربچه 10 ساله ای که مادربزرگ است!
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 1:52:53 PM
آریا بانو -

رکنا / دختر بچه 10 ساله ای به علت نامشخصی در سنین بسیار کم در حال تجربه زندگی 60 ساله با عنوان مادر بزرگ می باشد.
دختربچه 10 ساله ای به نام " بو راکچینگ از کامبودیا متاسفانه از بدو تولد با بیماری خاصی که بسیار نادر است به دنیا آمد که این بیماری تمام کودکی او را تسخیر کرده است و اجازه بازی و تفریح را نمی دهد! این بیماری دختر 10 ساله را به دلیل افتادگی و ایجاد چروک بیش از حد تبدیل به یک پیر زن 60 ساله کرده است.
دلایلی که برای این بیماری تشخیص داده شده اند، پیری زودرس، لیپودیستروفی پیش رونده و کوتیس لاگزا می باشند که بی شک او مبتلا به یکی از این 3 بیماری می باشد و به همین دلیل در این سن کم چنین زندگی سخت و دشواری را در حال تحمل می باشد. بو هرگز هیچ معالجه ای انجام نداده است.
او توسط دوستان و هم سن و سال های خود طرد شده است چرا که او مبتلا به بیماری دردناکی می باشد و از این رو حتی گاها نیز او را مورد تمسخر قرار می دهند. این در حالی است که حتی خواهر و یا برادر او، آنرا بجای خواهر، پیرزن صدا می کنند که در روحیات او تاثیرگذار بوده است.
بو در طی سخنانی این گونه گفت :" من چهره زیبا می خواهم. می خواهم جراحی کنم. دوستانم من را تمسخر می کنند. در میان همه برادران و خواهرانم، من تنها فرد با چهره پیر هستم. همه آنها چهره جوان دارند. آنها من را بجای خواهر، مادر بزرگ نامیده اند. من از آنها خواستم تا ادامه ندهند، اما باز آنها طعنه میزنند."
اما یک راهب بودایی در طی سخنانی پیش بینی عجیبی را اعلام کرد و آن هم این بود که او در زندگی قبلی و گذشته اش کار نامناسبی را مرتکب شده است و به همین دلیل چنین اتفاقی برای او افتاده است. از قرار معلوم گویی بو نیز این پیش بینی را قبول کرده است!

http://www.banounews.ir/fa/News/183724/دختربچه-10-ساله-ای-که-مادربزرگ-است!
بستن   چاپ