آریا بانو
ماجرای جنجالی نصب دوربین پنهانی در باشگاه بدن‌سازی زنانه!
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:44:58
آریا بانو -
ماجرای جنجالی نصب دوربین پنهانی در باشگاه بدن‌سازی زنانه!
k ٤٨
١
تسنیم / دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: روز گذشته به همت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه در اردبیل به دلیل نصب دوربین و پنهان‌سازی آن در رختکن باشگاه پلمب شد.
نصب دوربین پنهانی در باشگاه بدن‌سازی زنانه!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعبدالله طباطبائی اظهار داشت: به همت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه به دلیل نصب دوربین و پنهان‌سازی آن در رختکن باشگاه و رصد مخفیانه بانوان در اردبیل پلمب شد.
وی افزود: پس از کشف دوربین مداربسته جاسازی شده که به صورت مخفیانه و حرفه‌ای در رختکن‌ها قرار داده شده بود متصدی باشگاه با تشکیل پرونده روانه زندان شد تا هر چه سریع‌تر تکلیف آن مشخص شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد جدی با متخلفان خبر داد و گفت: انتظار داریم این ماجرا درس عبرتی برای دیگران باشد و مردم هوشیاری و آگاهی کافی و لازم را در این زمینه داشته باشند و با حواس جمع در اماکن عمومی حضور یابند.
طباطبائی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی تصریح کرد: با متخلفانی که به هر نحوی با ناموس و آبروی مردم بازی کنند به شدت برخورد کرده و در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نخواهد بود.
وی افزود: در بدو ورود ماموران و کشف محل اختفای دوربین مداربسته سریعا تمامی فیلم‌ها و موارد تصویربرداری شده معدوم شد و در این زمینه جای هیچ نگرانی برای خانواد‌ها وجود ندارد چرا که هیچ اثری از موارد ضبط شده باقی نمانده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/183529/ماجرای-جنجالی-نصب-دوربین-پنهانی-در-باشگاه-بدن‌سازی-زنانه!
بستن   چاپ