آریا بانو
مدیر عامل صندوق بازنشستگی برکنار شد
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:44:20
آریا بانو -
مدیر عامل صندوق بازنشستگی برکنار شد
k ٩٢
٢٩٣
آخرین خبر / با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی تغییر کرد و «نعمت الله ایزدی» به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.
مختاری؛ مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برکناری میعاد صالحی مدیر عامل جوان صندوق بازنشستگی اظهار کرد: ساعتی پیش با دستور رئیس جمهور ، صالحی برکنار شد.
وی تصریح کرد: البته رئیس جمهور از ابتدا نیز با انتصاب وی در صندوق مخالف بود.
به گزارش فارس، صالحی 37 ساله، 10 فروردین امسال به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب و پس از فقط 4 ماه برکنار شد. طبق اخبار رسیده، این برکناری به دستور رئیس‌جمهور بوده است.
صالحی در مدت 4 ماهه حضور خود در صندوق بازنشستگی برای اولین بار مدارک تحصیلی مدیران صندوق و شرکت‌های تابعه را منتشر کرد؛ او همچنین برای اولین بار جمع حقوق و مزایای مدیران صندوق و شرکت‌های تابعه‌اش را منتشر کرد.
وی در قدم بعدی‌اش صورت‌های مالی شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری را منتشر کرد و در تدارک انتشار جزئیات پرونده‌ها و پروژه‌های چند هزار میلیادری زیرمجموعه‌های این صندوق بود که عمر مدیریتش بر صندوق به پایان رسید.
صالحی در آخرین توییت خود پیش از برکناری‌اش نوشته بود: «هرچه امور صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر می‌کنیم، فشارها و تخریب‌ها نیز بیشتر می‌شود. گام مهم بعدی، انتشار جزئیات پرونده‌ها و پروژه‌های چندصد و چندهزار میلیارد تومانی است».

http://www.banounews.ir/fa/News/183494/مدیر-عامل-صندوق-بازنشستگی-برکنار-شد
بستن   چاپ