آریا بانو
لحظه دلهره آور نجات غواص زخمی پس از حمله مرگبار کوسه
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:40:49
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١.١
٠
باشگاه خبرنگاران / غواص جوانی که در سواحل فلوریدا مورد حمله یک کوسه قرار گرفت و زندگی‌اش در خطر بود توسط یک گروه ماهیگیری نجات یافت.
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات اولیه نجات یک غواص جوان پس از حمله مرگبار یک کوسه در سواحل فلوریدای آمریکا را به تصویر می‌کشد. ظاهرا پس از آنکه این غواص توسط کوسه مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد توسط گروهی از ماهیگیران محلی نجات یافت. ماهیگیران پس از آنکه متوجه جراحت شدید غواص شدند بلافاصله به کمک او شتافتند و وی را به داخل قایق ماهیگیری منتقل کردند.
این ویدئو که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است قربانی را که از ناحیه دست چپ مورد حمله کوسه قرار گرفته است نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشرشده این غواص در حالی که در کف قایق افتاده و لباسش غرق خون شده است دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه در سواحل میامی واقع در ایالت فلوریدای آمریکا رخ داد.
این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از 16000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام به موقع ماهیگیران را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " این ماهیگیران با کمک به این غواص که مورد حمله کوسه قرار گرفته بود و جانش در خطر بود کاری بزرگ انجام دادند. " کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت : " ظاهرا این غواص خون زیادی از دست داد. بوی خون موجب می شد تا کوسه دوباره به غواص حمله کند. کار این ماهیگران عالی بود."

http://www.banounews.ir/fa/News/183474/لحظه-دلهره-آور-نجات-غواص-زخمی-پس-از-حمله-مرگبار-کوسه
بستن   چاپ