آریا بانو
ترین ها/ بهترین و عجیب ترین هتل - زندان‌های دنیا را بشناسید
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:40:17
آریا بانو -
ترین ها/ بهترین و عجیب ترین هتل - زندان‌های دنیا را بشناسید 14
١٤٦
٠
لست سکند / این هتل - زندان‌ها برخی از جذاب‌ترین و مشهورترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید در برنامه سفر خود جای دهید. ما در اینجا فهرستی از 10 هتل برتر در جهان را به شما معرفی می‎کنیم که روزگاری خانه مجرمان بوده است اما حالا، به یکی از بهترین محل‌های اقامتی تبدیل شده‌اند که مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. همراه ما باشید تا این هتل - زندان‌ها را بیشتر بشناسیم.
هتل آزادی، بوستون، آمریکا
گفته می‌شود در این هتل که درگذشته به نام زندان خیابان چارلز شناخته می‌شده است، چند تن از خطرناک‌ترین مجرمان تاریخ نگهداری می‌شده‌اند. این هتل ترکیبی زیبا از عنصرهای قدیمی و جدید است که جذابیت خاصی به ساختمان بخشیده است.
بسیاری از بخش‌های آن بازسازی‌ شده است، مثلاً پیاده‌روهایی آهنی که زندانی‌ها از آنجا باید عبور می‌کردند. اتاق‌ها کوچک و بسیار راحت هستند. رستوران آلیبی نیز غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی برای میهمانان سرو می‌کند.
هت آرستوییس، هلند
این هتل که در ری اورموند واقع‌ شده، بسیار لوکس، مجلل و بسیار راحت است. هتل از نظر استراتژیک در بخش جنوبی کشور قرار دارد و مجهز به اتاق‌های بزرگ، یک در ورودی بزرگ و لوسترهایی است که این مکان را به گذشته پیوند می‌دهد.
نمای داخلی هتل دارای دکوری مدرن است که در ترکیب با برخی از وسایل قدیمی واقعاً بی‌نظیر به نظر می‌رسد. این هتل دارای اسپا، رستوران و مرکز ورزشی نیز هست.
هتل آلکاتراز، آلمان
آلکاتراز در میان ایزوله‌ترین زندان‌های آلمان قرار داشت که مجرمان خطرناکی در آن زندانی بودند. امروزه این زندان تبدیل به هتلی زیبا با بیش از 56 اتاق و مراکز کنفرانس شده است.
میهمانان هم می‌توانند در اتاق‌هایی با تخت فلزی و دستشویی اقامت داشته باشند یا در اتاق‌های لوکس هتل بمانند. همچنین می‌توانید از کلیه امکانات نظیر اینترنت مجانی، فضا برای پارک ماشین و یک رستوران با بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی استفاده کنید.
خوابگاه زندان اوتاوا، کانادا
این هتل قدیمی که در سال 1862 ساخته‌ شده، آوازه‌ی بدی درباره‌ی شکنجه‌ی غیر انسانی زندانیان داشته است. ساختمان با دروازه‌های بزرگ آهنی، ستون‌های سنگی بلند و دیوارهای سفید در اولین نگاه انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
نمای داخلی هتل جذابیت خاصی ندارد و میهمانان اغلب حس می‌کنند که در یک سلول، زندانی‌ شده‌اند. اتاق‌ها کوچک و مبله شده هستند. به اعتقاد برخی، ارواح زندانیان گذشته هنوز میان دیوارهای هتل در حرکت‌اند، پس به انتخاب خودتان یک سلول را انتخاب کنید!
ملمیسون آکسفورد، بریتانیا
این ساختمان که در سال 1980 ساخته شد یکی از بهترین نقاط تعطیلات برای کسانی است که خواهان داشتن اطلاعات دست‌ اول از زندگی زندانیان در آن روزگاران هستند. بیشتر اتاق‌های این زندان هنوز مجهز به تخت زندانیان، پنجره‌های حصار کشیده شده، میزها و عسلی‌های کوچک است. رخت خواب‌ها نیز بسیار فشرده اما سبک هستند.
سه ردیف از سلول‌ها، یک گالری بزرگ مرکزی و پنجره‌های بزرگ همچنان دست‌نخورده باقی‌رمانده‌اند. این زندان همچون قلعه‌ای‌ست که اطراف آن چشم‌اندازهای سبز و برخی جذابیت‌های گردشگری دیگر قرار دارد.
مرکز کیو، سیدنی
مرکز قرنطینه سابق سیدنی حالا تبدیل به یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در این منطقه شده که دارای سواحل خصوصی و خدمات خاص است. این مرکز در واقع محلی بوده که از مهاجرانی که از بیماری‌های دریایی رنج می‌بردند مراقبت می‌کرده است.
در آن زمان علم پزشکی آن‌چنان پیشرفتی نکرده بود که بتواند بیماری‌های دریایی را تشخیص دهد، بنابراین بیماران می‌بایست تا زمان بهبود کامل در مرکز کیو باقی می‌ماندند. بیشتر دکور داخلی را با دکور مدرن جایگزین کرده‌اند. اگر خواهان هیجان بیشتری در سفر هستید می‌توانید تورهای ارواح این هتل را نیز امتحان کنید.
سلطان احمد چهارفصل، ترکیه
این هتل 5 ستاره در ترکیه اقامتی لوکس و مجهز را به میهمانان خود عرضه می‌کند. در نگاه اول هتل مانند یک قلعه بزرگ است که اطراف آن را سنگ و مرمر فراگرفته است. با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که سال‌ها پیش سلطان احمد زندانیان را در داخل این دیوارهای زرد روشن حبس می‌‌کرده است.
هرچند از آن زمان به بعد زندان برای اهداف دیگری مورد استفاده قرار گرفته است، برج‌های مراقبت که حالا به‌ عنوان پایه‌های آسانسور استفاده می‌شوند به همان شکل حفظ‌ شده‌اند. ایاصوفیه و مسجد آبی، برخی از جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید حین سفر به ترکیه از آن‌ها دیدن کنید.
لانگولمن، سوئد
هتل لانگولمن ترکیبی از گذشته‌ی تاریک و درخشش کنونی را در خود جای‌ داده است. باوجود برخی تغییرات مدرن می‌توان همچنان شاهد نمای قدیمی و دست‌نخورده‌ی هتل بود که تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.
اطراف هتل را درختان راش سبز احاطه‌ کرده که از آن زمان تاکنون همچنان سر به آسمان باقی‌ مانده‌اند. اتاق‌ها نیز باوجود امکانات یک هتل، همچنان دکور قبلی خود را حفظ کرده‌اند. هرچند برخلاف صاحبان قبلی، میهمانان از محاکمه شدن در این مکان لذت خواهند برد!
زندان کاراسوتا، لاویتا
این هتل مناسب میهمانان ماجراجویی است که خواهان چیزی بیشتر از زیبایی‌های یک زندان هستند. گفته می‌شود که این زندان مکان نگهداری از مجرمان و قاتلان جنگ جهانی دوم بوده است.
حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که دلتان می‌خواهد در این زندان چگونه تنبیه شوید. تنبیه فیزیکی یا خوابیدن روی صفحه‌های بتنی پس از امضای فرم رضایت‌نامه؟
میهمان‌خانه زندان، جزیره آرهود
این زندان در سال 1722 برای زندانی کردن مجرمانی ساخته شد که منتظر محاکمه خود در نیوانگلند بودند. ساختمان از آن تاریخ به بعد تبدیل به هتلی زیبا و مجلل شده است.
درحالی‌که زندان قبلی در امر نگهداری زندانیان چندان کارآمد نبود، اما مطمئن باشید که میهمان‌ها دلشان نمی‌خواهد به این زودی از این هتل فرار کنند. معماری، اتاق‌های مجلل و نمای داخلی لوکس این قلعه را تبدیل به مکانی مناسب برای تعطیلات کرده است.
خوابیدن در زندان نمی‌تواند جزء علایق شخصی هر فردی باشد اما اگر از بودن در کنار ساحل و مکان‌های عمومی خسته شده‌اید، سفر به این هتل‌ها می‌تواند تجربه‌ای ماجراجویانه باشد. پس برای مقاصد بعدی سفرتان روی این هتل‌ها نیز حساب کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/183460/ترین-ها--بهترین-و-عجیب-ترین-هتل---زندان‌های-دنیا-را-بشناسید
بستن   چاپ