آریا بانو
فیلمفارسی‌ها از برخی فیلم‌های روی پرده کیفیت بالاتری دارند!
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 08:18:57
آریا بانو -
فیلمفارسی‌ها از برخی فیلم‌های روی پرده کیفیت بالاتری دارند!
k ١.٩
٠
بانی فیلم / مدیر فیلمبرداری فیلم های «راه آبی ابریشم» و «چه خوبه که برگشتی» درباره فعالیت این روزهای خود به صحبت پرداخت.
بهرام بدخشانی مدیر فیلمبرداری مطرح سینما اظهار داشت: به تازگی مذاکراتی با آقای داریوش مهرجویی برای فیلم سینمایی «لامینور» داشته ام، اما هنوز تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری این فیلم مشخص نیست و گروه نیز به من درباره وضع تولید آن اطلاعی نداده اند. با این حال نمی توانم بگویم که صد در صد در این کار حضور دارم. هم اکنون نیز بیشتر درگیر فعالیت های صنفی هستم.
وی افزود: از فیلم «نگار» تاکنون هیچ پیشنهادی را نپذیرفته ام. در مورد پیشنهادها باید بگویم برخی از فیلمنامه هایی که تاکنون خوانده ام، از کیفیت نازلشان حتی نتوانسته ام به صفحه دوم برسم! متأسفانه در نهایت خروجی این فیلمنامه ها هم برخی از آثار سخیفی هستند که طی چند سال گذشته روی پرده رفته اند و برای اصلاح آن نیز دیگر از دست هیچکس کاری برنمی آید.
بدخشانی در پایان گفت: بسیاری پس از انقلاب سینمای فیلمفارسی را نفی می کردند و از تولید آثار خوب و با کیفیت دم می زدند، اما در حال حاضر شما ببینید برخی از فیلم های روی پرده نشان می دهد سینمای ما در این سال ها چه مسیر نزولی ای را پشت سر گذاشته است. در واقع کار به جایی رسیده که شعار تولید کار خوب، نتیجه ای به مراتب بر عکس داشته است. این روزها و با تماشای برخی از فیلم های در حال اکران، معتقدم سینمای بی ادعای موسوم به فیلمفارسی، به مراتب کیفیت بالاتری از برخی فیلم های اکنون داشته است!

http://www.banounews.ir/fa/News/183188/فیلمفارسی‌ها-از-برخی-فیلم‌های-روی-پرده-کیفیت-بالاتری-دارند!
بستن   چاپ