آریا بانو
بهشت زهرای تهران پس از 50 سال شماره تماس خواهد داشت
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 08:10:54
آریا بانو -
بهشت زهرای تهران پس از 50 سال شماره تماس خواهد داشت
k ٤.١
٠
خبرگزاری دانشجو / مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: به منظور رفاه حال شهروندان انجام امور مربوط به حمل متوفی و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان و سرعت عمل بیشتر این سازمان، شماره تلفن 4 رقمی 1530 به ناوگان حمل متوفی سازمان بهشت زهرا (س) اختصاص یافت.
سعید خال در حاشیه بازدید از ترمینال آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران، گفت: برای اولین بار در تاریخ 50 ساله بهشت زهرا (س) و با همکاری انجام شده با وزارت ارتباطات با توجه به آمار بالای تماس شهروندان با سازمان بهشت زهرا (س) به منظور رفاه حال شهروندان انجام امور مربوط به حمل متوفی و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان و سرعت عمل بیشتر این سازمان، شماره تلفن 4 رقمی 1530 به ناوگان حمل متوفی سازمان بهشت زهرا (س) اختصاص یافت.
وی توضیح داد: با راه اندازی مجدد ترمینال آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران برای انتقال متوفی به سازمان بهشت زهرا (س) از سفر‌های درون شهری بدون ضرورت جلوگیری و به طور میانگین حدود 1.5 ساعت در وقت صرفه جویی خواهد شد.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: تلفن 4 رقمی 1530 قابلیت دسترسی از کلیه اپراتور‌های تلفن‌های داخلی و تلفن همراه را بدون گرفتن کد دارا می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود بهره برداری از این طرح موجب افزایش رضایت مندی و صرفه جویی زمان و سهولت در پاسخگویی به شهروندان خواهد بود.
وی افزود: سازمان بهشت زهرا (س) تنها سازمان بدون تعطیلی کشور که امر واجب کفایی شهروندان را انجام می‌دهد و سالانه 60000 نفر از اموات مسلمین شهر تهران را پذیرش می‌کند، که حدود 40000 نفر در این سازمان تدفین و 20000 نفر به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه با اشاره به راه اندازی پایانه آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر پس از 4 سال گفت: بزودی پایانه آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران که 4 سال متوقف شده بود، با هدف کاهش سفر‌های درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی مجددا راه اندازی خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/183034/بهشت-زهرای-تهران-پس-از-50-سال-شماره-تماس-خواهد-داشت
بستن   چاپ