آریا بانو
پسر 160 کیلوگرمی به لطف تمسخر اطرافیان 63 کیلو وزن کم کرد
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 08:03:00
آریا بانو -
پسر 160 کیلوگرمی به لطف تمسخر اطرافیان 63 کیلو وزن کم کرد 4
k ٢١
١٨
انتخاب / اگرچه مسخره شدن از سوی دیگران همیشه ناخوشایند است اما به نظر می رسد این موضوع به نفع یک پسر جوان تمام شده و او بیش از یک سوم از وزن خود را کاهش داده است.بن گرین ، اهل ولز شمالی ، به دلیل اضافه وزن خود سالها از بیماریهای مختلف رنج می برد. او از کودکی با چاقی دست و پنجه نرم می کرد. با این حال او سرانجام به علت تمسخر اطرافیان تصمیم گرفت یکبار برای همیشه تصمیمی درست اتخاذ کند.
این مرد سی و سه ساله که پدر پسری دو ساله هم محسوب می شود، با رعایت یک رژیم غذایی حرفه ای و ورزش به کاهش وزن دست زد. او به شدت در فضای مجازی و بین اطرافیان تحقیر می شد و دیگران چاقی وی را مسخره می کردند. بن در این خصوص می گوید: "من از 11 سالگی چاق شده بودم و 22 سال است که با عوارض آن روبرو شده ام. من کم تحرک بودم چرا که اضافه وزن باعث بدن درد من می شد. در جوانی تحت استرس و تنش بودم و والدینم نیز از یکدیگر جدا شده بودند. "
در دوران کودکی اغلب افراد او را مورد تمسخر قرار می دادند. او حتی این اواخر از کار خود اخراج شده است. وی می گوید بارها هنگام قدم زدن با همسر و فرزندش از سوی دیگران تحقیر شده است و در نهایت تصمیم گرفته وزن خود را کاهش دهد. وی موفق شد در مدتی کوتاه با تکنیک های درست وزن خود را به شدت کاهش دهد و اکنون نیز قصد دارد فرزند خود را بر اساس متد سلامتی پرورش دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/182950/پسر-160-کیلوگرمی-به-لطف-تمسخر-اطرافیان-63-کیلو-وزن-کم-کرد
بستن   چاپ