آریا بانو
پیشرفت شگفت انگیز پروژه دامون ساحلی 2 در عرض 3 ماه
شنبه 19 مرداد 1398 - 11:43:02
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - با مدیریت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و تلاش شریک و مجری پروژه هیراد غفوری و با مشارکت مالی سرمایه گذاران، پروژه متوقف و رها شده دامون ساحلی ٢ ،طَی ٣ ماه از طبقه ١٢ به طبقه ١8 رسید .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، هیراد غفوری با معرفی برند جدید سرمایه گذاری در جزیره کیش به عنوان شریک جوان و متفکر پروژه دامون ساحلی ٢ و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اقدام به موقع برای حمایت از پروژه ضمن حفظ و ارتقای سرمایه خود، آرامش روانی و اطمینان خاطر مناسب به بیش از ١3٠ سرمایه گذار این پروژه تزریق نمود.
وی افزود با اطمینان خاطر میگویم سازمان و شرکت سرمایه گذاری با درک صحیح از مشارکت ، بهترین شریک برای سرمایه گذاری و پیشبرد پروژه ها است، وی حساسیت و دقت و نظارت مدیر عامل محترم و ریاست هیت مدیره سازمان جناب آقای دکتر مظفری و معاونین سازمان بخصوص معاونت محترم اقتصادی سازمان جناب آقای دکتر آخوندی را در جهت پیشرفت پروژه و برطرف نمودن مانع و پاسخگویی سریع را شگفت آور توصیف کرد.
مهندس غفوری گفت یازدهم اردیبهشت سال جاری طَی بازدید مدیر عامل سازمان و معاونتهای اقتصادی و عمرانی و سرمایه گذاری و همزمان با روش شدن تابلو روز شمار، اسکلت فولادی برج در تراز سقف ١٢ اجرا گردیده بود که امروز ١4 مرداد پس از گذشت تنها ٣ ماه تا تراز سقف ١8 پروژه اجرا گردیده است و برابر زمانبندی روز شمار، ٨5 روز دیگر نصب اسکلت فولادی پروژه به اتمام خواهد رسید.
وی افزود طَی ٣ ماهه گذشته بیش از ١2 هزار متر مربع سقف با استفاده از باکیفیت ترین بتن با اضافه نمودن ژل میکرو سیلیس (تولید شرکت کیش بتن) اجرا شده است.
مهندس هیراد غفوری گفت کلیه آهن آلات مورد نیاز اسکلت فولادی و پیج مهره ای برج تهیه و خریداری شده و آخرین استیج پروژه در حال ساخت توسط کارخانه سوله گستران پرشین و انتقال به جزیره زیبای کیش میباشد . شریک و مجری پروژه دامون ساحلی ٢ گفت:خریداران و سرمایه گذاران این پروژه سرمایه و ثروت اصلی ما هستند، به نحوی که برخی از پیش خرید کنندگان به منظور حمایت و بر أساس اعتماد به مجری و هیت امنای منتخب، پرداخت ١٠٠ درصدی داشته اند.
وی افزود کلیه تصمیمات مدیریتی و اقدامات مالی برای پیشبرد امور با هماهنگی هیت امنای منتخب مالکین، مدیریت و اجرا میشود و خرد جمعی بر أساس منفعت کلیه سرمایه گذاران در تصمیگیری ها دخیل است.
همچنین غفوری از راه اندازی و ایجاد سامانه صدور و شناسایی کد رهگیری در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت برای رصد دقیق نقل و انتقال واحد ها و شناسایی خریداران و فروشندگان با هدف سهولت و دقت در نقل و انتقال ها و جلوگیری از هرگونه خطا و تخلف در فروش، با نظارت و تایید شرکت سرمایه گذاری و هیت امنا پروژه صدور کد رهگیری عملیاتی خواهد شد .
وی در پایان از مساعدت های آقای دکتر نظری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و آقای مهندس کردی معاونت محترم معماری شهر سازی کیش تشکر و قدردانی نمود.

http://www.banounews.ir/fa/News/182801/پیشرفت-شگفت-انگیز-پروژه-دامون-ساحلی-2-در-عرض-3-ماه
بستن   چاپ