آریا بانو
کیش قهرمان مسابقات هندبال بانوان امید کشور شد
شنبه 19 مرداد 1398 - 11:39:58
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - سنندج - مسابقات قهرمانی هندبال بانوان رده سنی امید باشگاه های کشور به میزبانی سنندج روز پنجشنبه با قهرمانی تیم کیش به پایان رسید.

تیم های کیش، سنندج، تاسیسات دریایی تهران و فارس با شکست حریفان خود توانسته بودند به مرحله نیمه نهایی مسابقات برسند و در مرحله نیمه نهایی تیم کیش با پیروزی بر سنندج و تاسیسات دریایی تهران با پیروزی بر فارس به فینال مسابقات راه پیدا کردند.
مرحله نهایی مسابقات امروز با برگزاری دیدار رده بندی آغاز شد و تیم هایی سنندج و فارس به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان توانست با نتیجه 29 بر 24 حریف شیرازی خود را شکست دهد و به مقام سوم رقابت‌ها برسد.
در بازی فینال نیز 2 تیم کیش و تاسیسات دریایی تهران در یک بازی نزدیک به مصاف هم رفتند و در پایان این کیش بود که توانست با شکست حریف خود با نتیجه 22 بر 16 به مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه های کشور دست پیدا کند و تاسیسات دریای تهران دوم شود.
دومین دوره مسابقات هندبال امید بانوان باشگاه های از 11 تا 17 مرداد ماه در سنندج برگزار شد، در این رقابت 17 تیم حضور داشتند که در سه گروه چهار و یک گروه پنج تیمی با هم به رقابت پرداختند.
تیم‌های ستارگان گچساران، اصفهان، زنجان و تاسیسات دریایی تهران گروه الف، تیم‌های سنندج، مریوان، آذربایجان غربی، ‌ چهارمحال و بختیاری و بوشهر گروه ب این مسابقات را تشکیل می‌دادند.
تیم‌های لرستان، ملایر، آتریسیا تهران و فارس در گروه ج و تیم‌های البرز، آذربایجان شرقی، ‌ بیجار و کیش هم در گروه د این مسابقات به رقابت پرداختند.
6108/9102

http://www.banounews.ir/fa/News/182719/کیش-قهرمان-مسابقات-هندبال-بانوان-امید-کشور-شد
بستن   چاپ