آریا بانو
رقابت‌های رتبه‌بندی کشوری بدمینتون بانوان پایان یافت
شنبه 19 مرداد 1398 - 11:39:56
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - سمنان - دومین مرحله از رقابت‌های کشوری رتبه‌بندی بدمینتون بانوان که در شهر سمنان دنبال می شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این دوره ‌از رقابت ها به مدت سه روز از 15 مرداد ماه جاری تا امروز جمعه در سالن اختصاصی بدمینتون شهر سمنان ادامه داشت.
سرپرست هیات بدمینتون استان سمنان در حاشیه آیین اختتامیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت : 85 بازیکن در قسمت یک نفره و 36 تیم در بخش 2 نفره در دومین مرحله از رقابت‌های رنکینگ کشوری با هم به رقابت پرداختند.
علی موذن گفت: یسری بیگی از اصفهان در انفرادی بر سکوی قهرمانی ایستاد و نسیم صفایی از تهران نایب قهرمان این بخش شد.
وی بیان‌کرد: حنانه یعقوب‌زاده و پریا اسکندری هر دو از تهران به سوم مشترک بخش انفرادی رقابت‌های رنکینگ کشوری بانوان دست یافتند.
وی با اشاره به نتایج بخش دونفره دومین دوره رقابت‌های رنکینگ بدمینتون کشوری بانوان، خاطرنشان‌ کرد: تیم نسیم صفاجو و حنانه یعقوب‌زاده از تهران قهرمانی را از آن خود کرد و تیم دو نفره پگاه کامرانی از سمنان و هاله همدانچی‌آزاد از تهران به مقام دوم دست یافت.
سرپرست هیات بدمینتون استان سمنان یادآور شد: تیم رومینا تاجیک و نرگس افشاری از تهران به همراه تیم دو نفره ساغر رفیعی از کرمان و هاله هویدا از یزد به سوم مشترک این رقابت‌ها دست یافتند.
رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در سه مرحله برگزار می‌شود و سنندج میزبان اولین مرحله از این رقابت‌ها در اردیبهشت 98 بود.
9891/7408

http://www.banounews.ir/fa/News/182718/رقابت‌های-رتبه‌بندی-کشوری-بدمینتون-بانوان-پایان-یافت
بستن   چاپ