آریا بانو
فهرست تیم ملی والیبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 15:37:30
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران برای شرکت در به مسابقات قهرمانی آسیا 2019 اعلام شد.

کادرفنی تیم ملی والیبال زنان ایران، فهرست نهایی بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی زنان آسیا را اعلام کرد.
مائده برهانی، شبنم علیخانی، نگین شیرتری، ندا چملانیان، مهسا کدخدا، مهسا صابری، مونا آشفته، شکوفه صفری، پوران زارع، مونا دریس محمودی، تهمینه درگذنی، فرزانه مرادیان، هاله متقیان و زهرا بخشی بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقات خواهند بود.
ملی پوشان 20 مرداد عازم کره‌جنوبی خواهند شد.
مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 26 مرداد تا 3 شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه اول این مسابقات به همراه کره جنوبی و سنگاپور قرار داشت اما سنگاپور از شرکت در مسابقات انصراف داد. در حالی که گفته می‌شد با این شرایط ایران به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا صعود می‌کند، کنفدراسیون آسیا گروه‌بندی مسابقات را تغییر داد و هنگ‌کنگ از گروه سوم به گروه اول منتقل شد و به این ترتیب مسابقات این گروه با حضور تیم‌های ایران، کره جنوبی و هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.
مرحله اول مسابقات در چهار گروه برگزار می‌شود و 2 تیم برتر هر گروه راهی دور بعد می‌شوند. مرحله دوم مسابقات قهرمانی زنان آسیا نیز در 2 گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد.
ایران تا کنون 6 بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است که در سال 2007 دوازدهم، در سال 2017 نهم و در سال‌های 2009، 2011، 2013 و 2015 در رده هشتم قرار گرفت.
ملی پوشان پیش از این نیزبرای کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات قهرمانی آسیا، با حضور در تورنمنت کرواسی، مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/182251/فهرست-تیم-ملی-والیبال-زنان-در-مسابقات-قهرمانی-آسیا-اعلام-شد
بستن   چاپ