آریا بانو
مهمترین نکات روز عروسی
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 14:04:15
آریا بانو -
مهمترین نکات روز عروسی
k ١.٧
٠
منودلیار / مراسم عروسی یکی از مهم ترین و بهترین اتفاق هایی به شمار می رود که در زندگی هر شخصی رخ می دهد و در واقع شروع ورود تو به مرحله تازه ای از زندگی محسوب می شود و بی شک دوست داری همه چیز در این روز درست و منظم باشد تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود. در این میان نکته هایی وجود دارد که با رعایت آن ها هم خودت، هم اطرافیان و هم مهمان ها از این جشن بیشتر لذت خواهید برد پس با منودلیار تا پایان این مقاله همراه باش تا شش مورد از مهم ترین این نکته ها را با تو در میان بگذارم.
1. استخدام افراد حرفه ای
در واقع انتخاب یک برگزار کننده حرفه ای باعث می شود خیالت در مورد انجام روند درست مراسم عروسی راحت باشد. این نکته یکی از اساس ترین مواردی به شمار می رود که لازم است به آن توجه کنی. یکی از مهم ترین ویژگی های این افراد علاوه بر رفتار حرفه ای، دلسوز بودن آن ها به حساب می آید. آن ها به شکلی برنامه ریزی می کنند که گویی برای نزدیک ترین فرد زندگی اشان این کار را انجام می دهند.
2. لذت بردن از این روز مهم
هیچ کس به جز تو و همسرت نمی تواند به بهترین نحو این روز را در ذهن خود ثبت کند، در نتیجه به دور از استرس و نگرانی، به افرادی که استخدام کرده ای، اعتماد کن و از مراسمت لذت ببر. این روز مخصوص توست و برای شادی تو و همسرت برگزار می شود.
3. به کار بردن سلیقه شخصی
در این مراسم تمامی افراد مورد علاقه تو حضور پیدا خواهند کرد. سبک برگزاری عروسی به انتخاب تو و همسرت است. علاوه بر خدمات ارائه شده توسط تشریفات، سعی کن که در فضای جشن از سلیقه و خلاقیت شخصی خود و همسرت نیز استفاده کنی تا مراسمی شاد و متفاوت داشته باشی.
4. ساخت هشتگ مناسب
یک پیشنهاد خلاقانه! روی کارت های دعوت یک هشتگ منحصر به فرد معرفی کن و از مهمان ها بخواه که از این هشتگ برای اشتراک عکس ها در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام استفاده کنند. ممکن است مهمانان لحظاتی را ثبت کنند که از چشم عکاس دور مانده و اینگونه می توانی به وسیله این هشتگ، از تمامی عکس ها یک آلبوم درست کنی.
5. تبعیت نکردن از تمام سنت ها
اگر برخی از سنت ها را دوست نداری می توانی با توافق همسرت آنها را انجام ندهی. نظر تو و همسرت مهم ترین فاکتور برای این مراسم به شمار می رود چرا که مراسم عروسی برای جشن گرفتن زندگی جدید شما تدارک دیده می شود پس باید به خواسته خود توجه کنی.
6. توجه به جزییات
توجه به جزییاتی مانند رنگ اصلی مراسم، نوع گل ها و لباس ساقدوش ها نقش مهمی را در کامل شدن جشن عروسی شما ایفا می کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/181855/مهمترین-نکات-روز-عروسی
بستن   چاپ