آریا بانو
مدل مو کوتاه و آندرکات شده دخترانه
سه شنبه 15 مرداد 1398 - 13:33:19
آریا بانو -
مدل مو کوتاه و آندرکات شده دخترانه 17
k ٤.٤
١٨
زیبامون / فصل تابستان یکی از موقعیت های خیلی خوب و عالی برای کوتاه کردن موهاست و اگر مدل مویی که انتخاب میکنید مطابق با ترند فصل باشه و مدلی متفاوت و خاص برای موهاتون ایجاد کنه، نه تنها چهره و موهاتون بهتر و زیباتر دیده خواهد شد بلکه زیبایی فوق العاده ای رو هم برای استایل تابستونیون ایجاد میکنه.
مدل مو کوتاه و آندرکات شده یکی از روندهای پرطرفداری هست که چندین سال هست مورد استقبال خانوم ها قرار گرفته و در تابستان امسال نیز جز ترندهای پرطرفدار برای مدل مو زنانه و دخترانه هست.
مدل مویی که بخشی از بالای گوش و کنار سر با ماشین موزر تراشیده شده باشه و یا اینکه قسمتی از پشت سر حالت تراشیده شده داشته باشه رو مدل موی آندرکات شده (Undercut Haircuts) میگن. گاهی هیر استایلیست ها هنر و توانمندی خودشون رو با ایجاد خطوط و نقش های ظریف روی مو به نمایش می گذارند و یک مدل مو کوتاه و آندرکات شده خیلی متفاوت و خاص رو ایجاد میکنند.
اگر شما هم قصد دارید موهاتون رو کوتاه کنید بهتون پیشنهاد میکنیم ابتدا مدل موهای کوتاه و آندرکات شده دخترانه جذاب و متفاوت رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید و بعد متناسب با سلیقه و استایل خودتون بهترین مدل رو انتخاب کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/181644/مدل-مو-کوتاه-و-آندرکات-شده-دخترانه
بستن   چاپ