آریا بانو
اشتباهات دکوراسیونی که خون طراحان را به جوش می آورند
دوشنبه 14 مرداد 1398 - 12:19:09
آریا بانو -
اشتباهات دکوراسیونی که خون طراحان را به جوش می آورند 4
٤٨٠
٠
نمناک / اشتباهات ریز و درشت دکوراسیونی زیاد هستند اما برخی از این اشتباهات مورد انتقاد طراحان قرار گرفته اند و میتوان گفت خون آن ها را به جوش می اورند. اگر میخواهید دکوراسیونی ایده آل و بی عیب و نقص طراحی کنید با این اشتباهات در این بخش از دنیای مد آشنا شوید و هرگز آن ها را مرتکب نشوید.
- قرار نیست اتاق خواب فرزندتان از نوزادی تا نوجوانی همان مدل و بدون تغییر باقی بماند بلکه نیازها و سلیقه بچه ها در سال های مختلف تغییر میکند و شما باید به سلیقه و خواسته های آن ها اهمیت دهید. تزیین دیوارها، تزیینات تخت و سبک چیدمان اتاق با بزرگ تر شدن بچه ها باید تغییر کند مثلا وقتی فرزندتان پا به مهد کودک و پیش دبستانی گذاشت باید در اتاق او جایی برای جوایزی که دریافت کرده طراحی کنید.
- به جای اینکه فضای منزل تان را پر کنید از وسایل ارزان قیمت و بی کیفیت بهتر است هر سال یک وسیله با ارزش و شیک به منزل تان اضافه کنید اینطوری در طی 5 سال چند وسیله شیک و به درد بخور به منزل تان اضافه کرده اید.
- به جای اینکه از دو لوستر در یک اتاق مثلا اتاق پذیرایی استفاده کنید بهتر است یک لوستر را حذف کرده و به جای آن از یک آینه بزرگ در آن اتاق استفاده کنید، از آینه های بزرگ نترسید و به راحتی از آن ها در دکوراسیون منزل استفاده کنید زیرا باعث روشن و بزرگتر دیده شدن منزل میشوند.
- چیدمان مبل ها در دکوراسیون خیلی تاثیر دارد اینکه مبل ها در یک ردیف و یا مقابل هم چیده شوند اصلا زیبا نیست مبلمان باید به صورت گرد دور هم چیده شوند تا فضای صمیمی تری برای گفتگو شکل گیرد.
- خیلی برای رنگ دیوارهای منزل تان هزینه نکنید، چرا فکر میکنید هر سال باید دیوارهای منزل را رنگ کنید آن هم با رنگ های متفاوت . از نظر طراحان نباید خیلی برای رنگ دیوارها هزینه کرد زیرا وقتی امسال دیوارها را رنگ میکنید دیگر تا چند سال نیازی به رنگ کردن دیوارها نیست.
- فقط وسایلی که در دکوراسیون خانه کاربرد دارند را در منزل نگه دارید، وسایل غیر ضروری و بیهوده را دور بریزید و فضا را آزاد کنید مثلا لازم نیست روی تخت تعداد زیادی بالش قرار دهید طوری که برای خوابیدن جا نباشد همان دو بالش کافی است.

http://www.banounews.ir/fa/News/181489/اشتباهات-دکوراسیونی-که-خون-طراحان-را-به-جوش-می-آورند
بستن   چاپ