آریا بانو
دبیر علمی دومین کنگره سلامت زنان و خانواده:
زنان، رکن اصلی خانواده و عامل انسجام خانواده هستند
یکشنبه 13 مرداد 1398 - 9:17:43 AM
آریا بانو -
خبرگزاری آریا- دبیر علمی دومین کنگره سلامت زنان و خانواده، زنان را رکن اصلی خانواده بیان کرد‌ و‌ گفت: زنان عامل انسجام خانواده هستند و خداوند آنها را سبب آرامش خانواده و سکینه قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وبدا، دکتر نسرین سحرخیز در این کنگره با تاکید بر این‌که زنان عامل رشد و پویایی جامعه هستند، افزود: نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند و زنان نیز پرورش دهنده افراد جامعه هستند.
دکتر سحرخیز با بیان این که سلامت شامل سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی است، گفت: تدوین و اجرای برنامه ها در جهت توانمندسازی زنان، ضمانتی برای پرورش کودکانی سالم، خانواده و جامعه ای سالم است.
وی، سیاستگذاری در حوزه سلامت زنان، باروری، ناباروری، فرزندآوری و جمعیت، بارداری و زایمان را از جمله محورهای دومین کنگره سلامت زنان و خانواده بیان کرد و گفت: همچنین توجه به فن آوری های نوین در تشخیص و غربالگری قبل، حین و بعد از زایمان و نیز سلامت در دوران یائسگی و توجه به سلامت سالمندان از دیگر محورهای این ‌کنگره‌ است.
دکتر سحرخیز در پایان با بیان این که تعداد شرکت کنندگان در این کنگره 2000 نفر هستند، ابراز امیدواری کرد: دومین‌کنگره سلامت زنان و‌ خانواده، طی دو روز برگزاری، بهره وری کامل را در پی داشته باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/181410/زنان،-رکن-اصلی-خانواده-و-عامل-انسجام-خانواده-هستند
بستن   چاپ