آریا بانو
مدل شومیز دخترانه با آستین ژولیت
يکشنبه 13 مرداد 1398 - 09:15:50
آریا بانو -
مدل شومیز دخترانه با آستین ژولیت 14
k ٣.٤
١
زیبامون / این روزها تنوع خیلی زیادی در مدل لباس ها ایجاد شده و میشه خیلی راحت مدل لباس مورد علاقه خودتون رو طراحی کنید و از داشتن و پوشیدن لباسی که تمام قسمتهای آن باب میل و سلیقه خودتان هست لذت ببرید. مدل آستین لباس یکی از آیتم هایی هست که میشه در مدل ها و طرح های مختلف و متنوع طراحی کرد و خوشبختانه مدل آستین خیلی متنوع و زیادی برای انواع شومیز های دخترانه و زنانه وجود داره که هر کدام زیبایی و جذابیت ویژه های رو برای لباس ها ایجاد خواهند کرد.
مدل آستین ژولیت یا آستین ژولیتی چگونه است؟
آستین ژولیت یا ژولیتی رو میتونیم به عنوان یکی از یادگاری های قدیمی از دوران رنسانس در ایتالیا معرفی کنیم! این طرح و مدل آستین برای اولین بار در سال 1820طراحی شد و به لطف رومئو و ژولیت تا به امروز در طراحی و دوخت انواع لباس های زنانه مورد استفاده قرار بگیره و همچنان محبوبیت خودش رو حفظ کرده است.
این مدل آستین لباس، دارای یک قسمت پف کرده هست که از سرشانه شروع میشه و تا آرنج حالت پف کرده داره و از آرنج تا مچ لباس تنگ و چسبان هست. البته این روزها طراحان لباس مدل های متنوعی از آستین ژولیتی رو طراحی کرده اند که هر کدام به نوبه خود زیبایی و جذابیت مخصوصی رو برای بلوزها و شومیزها ایجاد کرده است.

گاهی قسمت تنگ و جمع شده مچ آستین بسیار کم هست و حالت پف کرده آستین تا نزدیکی مچ دست ادامه داره. آستین ژولیتی برای شومیزهای آستین کوتاه هم قابل اجرا هست و زیبایی فوق العاده ای رو برای این سبک از لباس های زنانه و دخترانه ایجاد میکنه. در ادامه نمونه های جدید و متنوعی از شومیزهای دخترانه با آستین ژولیتی رو مشاهده کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/181336/مدل-شومیز-دخترانه-با-آستین-ژولیت
بستن   چاپ