آریا بانو
رونمایی از پوستر "گوش‌تان با من است؟" در حضور محمدعلی کشاورز و ژاله علو / مریم بوبانی به نمایش "شب بخیر مادر" پیوست / معرفی اعضای کمیته انتخاب سومین جشنواره "نوایش"
چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 17:40:05
آریا بانو - خبرهایی از تئاتر.


به گزارش هنرآنلاین ، کارگردان و عوامل نمایش "گوش‌تان با من است؟" با حضور در منزل محمدعلی کشاورز و ژاله علو، از پوستر نمایش خود با طراحی مرتضی برزگرزادگان در کنار این دو پیشکسوت هنرمند رونمایی کرد.
"گوش‌تان با من است؟" نمایشی به نویسندگی علی شعایی و محمدرضا آزادفرد و کارگردانی آرزو نبوت است که در آن محمدرضا آزادفرد به‌عنوان بازیگر حضور دارد.
تهیه‌کننده این نمایش آرمان متین‌نیا و سایر عوامل آن عبارتند از: مجری طرح: علی شعایی، عکاس: مارال غفوریان و طراح لوگو‌گرافیک: امین منتظری.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: "شخصی به کافه‌ای می‌رود و ناگهان بلند می‌شود و شروع به صحبت با مردم می‌کند..."
"گوش‌تان با من است؟" از 11 تا 30 مرداد ساعت 21:30 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
مریم بوبانی به نمایش "شب بخیر مادر" پیوست
مریم بوبانی بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون به نمایش "شب بخیر مادر" به نویسندگی مارشا نورمن و کارگردانی فرید سلیمانی پیوست.
بوبانی در کارنامه هنری خود نقش آفرینی در بیش از 35 اثر سینمایی و 20 سریال تلویزیونی را دارد و آخرین فعالیتش در عرصه تئاتر سال 1397 با نمایش خنکای ختم خاطره رقم خورده است.
"شب بخیر مادر" به نویسندگی مارشا نورمن، کارگردانی فرید سلیمانی و تهیه کنندگی امیر لقمان درحال تمرین است، که دو بازیگر در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
این اثر هنری قرار است به زودی در یکی از تماشاخانه‌ های خصوصی به روی صحنه برود.
معرفی اعضای کمیته انتخاب سومین جشنواره "نوایش"
طی احکامی جداگانه از سوی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، اعضای کمیته انتخاب سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی "نوایش" معرفی شدند.
در متن حکم آمده است: جشنواره نوایش فرصتی فراهم آورده است تا نقش و اهمیت نمایش‌های کوتاه رادیویی بیش از پیش نمایان شود.
در این مسیر ، انصاف و عدالت در داوری آثار حساسیت بیشتری پیدا می‌کند.
لذا نظر به تجربه و تعهد جنابعالی، بدینوسیله به عنوان عضو هیئت انتخاب سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی "نوایش " منصوب می‌شوید.
بر اساس این احکام، مینوجبارزاده، حمید رضا پورعلی محمد و امین رهبر به عنوان اعضای کمیته انتخاب انتخاب شدند تا به بررسی آثار سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی "نوایش" بپردازند.
با توجه به استقبال صورت گرفته، امکان تمدید و مهلت دریافت آثار فراهم نیست و کمیته انتخاب آثار از روز 12 مرداد ماه بازشنوایی آثار را شروع خواهد کرد و اسامی راه‌یافتگان به مرحله داوری نهایی از روز بیستم مرداد در سایت رادیو نمایش اعلام خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/180903/رونمایی-از-پوستر-"گوش‌تان-با-من-است؟"-در-حضور-محمدعلی-کشاورز-و-ژاله-علو---مریم-بوبانی-به-نمایش-"شب-بخیر-مادر"-پیوست---معرفی-اعضای-کمیته-انتخاب-سومین-جشنواره-"نوایش"
بستن   چاپ