آریا بانو
ارائه خدمات بیمه‌ای کمیته امداد به مددجویان
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 10:45:01
آریا بانو - سرپرست معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از بهره‌مندی 7105 خانوار تحت حمایت از بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: این مددجویان در سه ماهه نخست امسال از این خدمات استفاده کرده‌اند.

علی کریمی اصل در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری بیمه پایه کمیته امداد به سازمان بیمه سلامت واگذار شده است و این نهاد در واقع بیمه گذار است، بیان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همچنان از خدمات بیمه مکمل در بخش فرانشیز و موارد خارج از تعهد بیمه، فرانشیز بیماران بستری، مساعدت دارویی، تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: خدمات کمیته امداد در بخش بهداشت، خدماتی در قالب تهیه سبد بهداشتی خانوار، توزیع سبد غذائی، بهسازی محیط‌های خودکفایی، ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری بهداشت، سلامت سالمندان و بهداشت در مناطق محروم به مددجویان ارائه می‌شود.
سرپرست معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: 7105 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند و در سه ماه نخست امسال برای این امر دو میلیارد و 794 میلیون تومان هزینه شده است. کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام مهمی باهدف تأمین آتیه زندگی‌ آنها برمی‌دارد.
وی تصریح کرد: با پرداخت حق بیمه اجتماعی برای هر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و بر اساس میزان سنوات پرداختی، مددجویان این نهاد مانند سایر اقشار بازنشسته و ماهانه مبلغی را به‌عنوان مستمری دریافت می‌کند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/177487/ارائه-خدمات-بیمه‌ای-کمیته-امداد-به-مددجویان
بستن   چاپ